KRO-NCRV is op zoek naar een Editor
Voor het online platform JAN RIJDT DOOR binnen de afdeling Video zijn wij per direct op zoek naar een: Editor m/v (32 uur per week) met kennis van Adobe Premiere en camjo ervaring.
Voor het online platform JAN RIJDT DOOR binnen de afdeling Video zijn wij per direct op zoek naar een: Editor m/v (32 uur per week) met kennis van Adobe Premiere en camjo ervaring.
Vanaf september is het populaire programma Schilderen met Gary Jenkins te zien bij ONS. Onlangs zond Omroep MAX het programma voor de laatste keer uit via NPO2. Veel trouwe kijkers waren bang hun favoriete kunstleraar voortaan te moeten missen. Maar ONS neemt per september het stokje over en zet de reeks Schilderen met Gary Jenkins voort.
Steeds meer merken zetten voor contentmarketingdoeleinden virtual reality en 360 video in. Begin deze week was het Spa die een campagne startte met beelden die dicht bij de oorspong van het product liggen. Deze week lanceert Nespresso ook een 360 video, waarbij de kijker de koffieplantages in Columbia kan ‘beleven’.
Volgens CvdM heeft de NPO zich in 2015 duidelijk onderscheiden van de RTL- en SBS zenders. De genres actualiteiten, meningsvorming en human actua kwamen meer voor dan bij de commerciële zenders, terwijl de genres buitenlandse fictie en spel & quiz minder sterk vertegenwoordigd waren. Er was bij de NPO volgens het commisariaat sprake van een evenwichtig aanbod.
De media staan deze dagen vol met de ‘oorlog’ tussen KPN en FOX Sports. Met al het grote wereldnieuws is van een komkommertijd deze zomer definitief geen sprake. De ‘oorlog’ overdrijving lijkt daarom onnodig. Maar met nog vier dagen te gaan totdat de distributieovereenkomst tussen KPN en FOX Sports afloopt, is in elk geval wel sprake van penalty schieten in deze wedstrijd op het hoogste niveau.
Videoland heeft vandaag in een persbericht laten weten dat hun abonnees vier maal zoveel naar de content op het Videoland-platform kijken dan een jaar geleden. Actieve abonnees kijken gemiddeld ruim 400 minuten per week naar series, films, documentaires en cabaret. Dit komt neer op nagenoeg 1 uur per dag. De gemiddelde kijktijd is daarmee in één jaar tijd gestegen met 40 procent.
Mineraalwatermerk Spa geeft consumenten de mogelijkheid om met de ‘Voel de kick!’ campagne om een Samsung S7 Gear VR-set of één van de Spa VR Google Cardboards te winnen.
Omroep MAX is een publieke omroep die zich richt op mensen van 50 jaar en ouder, gevestigd in Hilversum. Wij maken sinds september 2005 programma’s op radio, televisie en internet. MAX laat de vijftigplussers zien zoals ze zijn: vaak zeer actieve mensen, betrokken bij hun omgeving en volop onderdeel van de moderne samenleving.
FNV KIEM is in het kader van een zuivere juridische splitsing per 1 juli 2016 opgehouden te bestaan. Eén van de verkrijgende partijen is de FNV. Binnen de FNV wordt nu voor de sectoren van FNV KIEM die over zijn gegaan naar de FNV de sector Media & Cultuur ingericht.
Het Amerikaanse mediabedrijf wil dat telecomaanbieders hun sportzender in basispakket wordt toegevoegd.
Copyright © 2019 Spreekbuis