RTL en Triade Media breiden portfolio themazenders uit

RTL en Triade Media breiden het portfolio uit met de verkoop van de reclamezendtijd van drie internationale televisiezenders: AMC, Food Network en Fine Living. Per 1 januari 2017 is het mogelijk om op AMC Nederlandse TV-campagnes in te kopen. In de loop van het eerste kwartaal van 2017 zullen de zenders Food Network en Fine Living worden opengesteld voor advertising.

AMC Global, onderdeel van AMC Networks International, biedt films uit alle genres en decennia. Het toont eigen producties, waaronder Fear The Walking Dead, The Night Manager, Turn: Washington Spies en Into The Badlands. AMC is op grote schaal te zien in heel Noord-Amerika en in meer dan 125 landen wereldwijd. In Nederland is AMC beschikbaar in meer dan 95% van alle huishoudens en is de zender te ontvangen bij o.a. Ziggo en KPN.

Food Network is een lifestyle en entertainment merk met kookshows, topchefs en wedstrijden. Food Network en Fine Living zijn onderdeel van Scripps Networks Interactive, een ontwikkelaar van lifestyle content in de categorieën home, food en travel voor TV en online. Ook Travel Channel, al eerder toegevoegd aan het portfolio van RTL en Triade Media, is onderdeel van Scripps Networks Interactive.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*