partnerbijdrage

Nieuwe merkcampagne KRO-NCRV

Laten we wat meer naar elkaar omkijken, dat is de boodschap van de nieuwe merkcampagne van KRO-NCRV die zondag 14 oktober van start is gegaan. Met deze campagne wil KRO-NCRV laten zien dat de programma’s van de omroep een maatschappelijk doel hebben.

[lees verder]

Nieuws

Televizier-Ring: Ongekend een hit zijn op online en social loont

De kijker heeft gesproken. Beau van Erven Dorens won met zijn programma Five Days Inside donderdagavond de 53ste Televizier-Ring 2018. Het scheelde weinig of online veelbekeken zijn en een hit zijn op social won het tegen traditioneel tv kijken. Gedoodverfde winnaar De Luizenmoeder vist – althans voor dit jaar – achter het net. De uitslag maakt wel duidelijk dat tv-programma’s die echt bij het jaarlijkse gala willen meetellen, het online en op social gewoon heel goed moeten doen. Maar gaat de organisatie van de Televizier-Ring met deze nieuwe werkelijkheid mee?

[lees verder]

Nieuws

En nog een samenwerking: RTL Nederland en de Persgroep

De Persgroep en RTL Nederland maken vandaag bekend dat zij een overeenkomst sluiten voor drie jaar. De twee bedrijven willen hiermee hun sterke posities met elkaar verbinden. De strategische alliantie behelst de volgende gebieden: het delen en ontwikkelen van content, het opzetten van creatieve branded content partnerships met merken en koppelingen op de digitale advertentiemarkt. Zo zullen de display advertenties van beide bedrijven door de Persgroep worden verkocht en de videoadvertenties door RTL.

[lees verder]

partnerbijdrage

François Boulangé alsnog bij ‘Bert op 5’

Vrijdag presenteert Bert Kranenbarg samen met François Boulangé het programma ‘Bert op 5’ op NPO Radio 5. François Boulangé is niet alleen gastpresentator, maar ook gasthoofdredacteur. Eigenlijk zou François drie weken geleden al te gast zijn, maar vanwege de plotseling opstekende mediastorm rond Nederlandstalige muziek ging dat toen niet door.

[lees verder]