RAB en Screenforce organiseren expertsessie Double Proof onderzoek

Op dinsdag 13 juni organiseren Screenforce en RAB de Expertsessie Double Proof. In anderhalf uur worden bezoekers geïnformeerd over de take outs van het Double Proof onderzoek en wordt inzicht gegeven in de software van Spotalytics.

In Double Proof zijn alle data van de TV- en radiocampagnes van dertien adverteerders in 2016 geanalyseerd om de effecten op online zoekgedrag vast te stellen en een beeld te krijgen van de reikwijdte van de kracht van radio en TV inzet. Ed Borsboom (BrandBooming) maakt inzichtelijk welke kenmerken van RTV-campagnes je kunt gebruiken om je online resultaten te sturen en welke inzet van radio en TV het beste werkt voor toename van diverse vormen van zoekgedrag.

Mark van de Crommert (Mediasynced) legt daarna uit hoe je de software van Spotalytics kunt gebruiken om je RTV-campagnes nog beter af te stemmen op je online doelstellingen.

Datum Dinsdag 13 juni
Ontvangst 9:00 – 9:30 uur
Presentatie 9:30 – 11:00 uur
Locatie Locatie volgt (Amsterdam)

De inschrijving voor deze sessie is nu geopend. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar dus reserveer alvast jouw plek door een email te sturen naar info@screenforce.nl.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*