Argos blijft wekelijks uitzenden
Het onderzoeksjournalistieke programma Argos op NPO Radio 1 blijft toch elke week een uur te horen. Gerard Walhof, hoofd radio van de VPRO, zei tegen de Volkskrant dat de dreigende halvering van de zendtijd van de baan is.
