Bureauvijftig neemt TV-zender ONS over

Per 1 januari 2020 heeft Bureauvijftig de nostalgiezender ONS overgenomen van Just Media Group.

De oprichters melden: ‘Met de overname kunnen we onze kennis van de 50+ doelgroep inzetten om deze kansrijke, groeiende groep consumenten nog beter te bereiken en te voorzien van een interessant media-aanbod. ONS heeft een bereik van 1,5 miljoen kijkers per week en is te ontvangen in ruim 4,6 miljoen Nederlandse huishoudens.’

Eerder produceerde we de succesvolle TV-programma’s Ouwe Jongens Smørrebrød en Love for the Campsite met onder andere presentator Ron Brandsteder, die werden uitgezonden op ONS.

“Het aantal ouderen neemt toe en er is te weinig leuk, interessant en divers media-aanbod voor deze doelgroep. Dat gaat nu veranderen. Met ONS kunnen we vijftigplussers komende jaren mooie content aanbieden”, aldus Bureauvijftig.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*