Zoom officiële partner van de Formule 1

Formula 1® en Zoom Video Communications, Inc. kondigen vandaag een nieuw meerjarig partnerschap aan. Deze uitgebreide samenwerking omvat meerdere contactmomenten gedurende de komende raceseizoenen, te beginnen met het FIA Formula One World Championship™ 2021.

Als onderdeel van de samenwerking levert Zoom uitgebreide communicatiediensten en werkt het samen met de Formule 1 om tijdens én na de coronapandemie nieuwe mogelijkheden voor business en hospitality aan te bieden via unieke live sportevenementen.

In 2020 verzorgden beide partijen al samen de succesvolle Virtual Paddock Club, die dit seizoen wordt voortgezet als onderdeel van de nieuwe samenwerking, te beginnen tijdens de Formule 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix 2021 van 26 tot 28 maart.

Gasten die tijdens de 21 races dit seizoen lid worden van de Virtual Paddock Club, kunnen deelnemen aan een reeks op maat gemaakte, virtuele hospitality-ervaringen, waaronder live updates en commentaar van legendes uit de motorsport. Daarnaast kunnen gasten tijdens een aantal races aansluiten bij een ter plekke georganiseerde Virtual Paddock Club, waarbij uiteraard de lokale coronamaatregelen en voorschriften worden nageleefd. Gasten krijgen tijdens deze races ook toegang tot Zoom Rooms in de Paddock Club Business Lounges voor zakelijk gebruik. Zo kunnen F1-gasten, F1-teams en partners van over de hele wereld zowel ter plekke als virtueel genieten van een naadloze, exclusieve ervaring.

“We zijn blij dat we ons partnerschap met Zoom uitbreiden na onze succesvolle samenwerking aan de Virtual Paddock Club afgelopen jaar”, zegt Ben Pincus, Director of Commercial Partnerships, Formula 1. “Zoom wordt het officiële unified communications platform van de Formule 1 en we zullen diensten van Zoom ook uitrollen in de bredere organisatie. Met de voortzetting van deze samenwerking zullen we samen blijven innoveren.”

“We zijn verheugd onze samenwerking met de Formule 1 voort te zetten en uit te breiden tot een meerjarig partnerschap dat uitgebreider is dan voorheen”, zegt Janine Pelosi, CMO van Zoom. “Het raceseizoen van 2020 heeft aangetoond dat de Virtual Paddock Club ondanks alle coronabeperkingen een aantrekkelijke VIP-sportervaring kan bieden. Dit nieuwe seizoen is een kans om een naadloos, hybride model op te zetten dat virtuele en on-site ervaringen waar mogelijk combineert en zo het beste van beide biedt aan organisaties en hun VIP’s. We zijn trots om samen te werken met de F1 en onze technologie in te zetten om de toekomst van sportevenementen mede vorm te geven terwijl we organisaties ondersteunen in hun duurzaamheidsambities.”


Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*