Farce Majeure terug op tv
Het satirische programma Farce Majeure komt begin september eenmalig terug op televisie. In de speciale uitzending blikken de gezichten van het programma terug op de afgelopen vijftig jaar.
Het satirische programma Farce Majeure komt begin september eenmalig terug op televisie. In de speciale uitzending blikken de gezichten van het programma terug op de afgelopen vijftig jaar.
Iedereen vraagt zich wel eens heel bijzondere dingen af die bestempeld kunnen worden als flauwekul. Zo ook in het bizarre brein van Ruben van der Meer. Zijn hoofd zit vol idiote levensvragen die op een antwoord wachten. Alles wat in hem opkomt laat hij, in het nieuwe AVROTROS-programma Ruben en de idioten, uitvoeren door zijn vier assistenten.
In de nacht van zondag 21 en maandag 22 augustus zendt AMC het 2e seizoen van Fear the Walking Dead uit. StukTV heeft zich alvast voorbereid op een mogelijke Zombie Apocalyps door de meest effectieve manieren om zombies om zeep te helpen te testen.
Op 2 oktober 2016 is het 65 jaar geleden dat de Nederlandse televisie van start ging. Toen was de eerste officiële landelijke uitzending die op wel 500 toestellen kon worden ontvangen. Programmamaker en tv-expert Bert van der Veer duikt in de geschiedenis van het medium met een scherpe blik op de toekomst. De titel van dit drieluik: 65 Jaar tv – Tijd voor pensioen?
Na 15 jaar het gezicht te zijn geweest van het grootste entertainmentprogramma van Nederland, stopt Albert Verlinde als de entertainmentdeskundige van RTL Boulevard.
Gebruikers van de Netflix-app kijken gemiddeld 97 minuten per week naar films en series via hun smartphone. Tevens neemt het aantal minuten dat gemiddeld per week wordt besteed aan het kijken naar via de smartphone de afgelopen kwartalen alleen maar toe.
De Chief Officer Technology van SBS geeft in een Emerce-interview aan dat je concurrentie pas concurrentie moet noemen als het in het segment zit waar je ook echt kunt concurreren.
Op 13 augustus begon de tv-zender van de John de Mol met uitzenden.
Naast het eigen landje is Frankrijk nog steeds het favoriete vakantieland voor ons.
Een reclame die de gemoederen stevig bezig houdt, kan dat? Jazeker, dat kan, zelfs hier ten huize. De onderhavige reclame is die van Louis Nielsen. Wie? Louis Nielsen.
Copyright © 2019 Spreekbuis