KRO-gebouw wordt alsnog gesloopt
‘Sloop tegen verloedering’
‘Sloop tegen verloedering’
Programmamaker Joost Wilgenhof (1967) schrikt als hij hoort dat zijn overleden vader heeft overwogen om zijn broer in te zetten als informant voor de Binnenlandse Veiligheidsdienst (BVD). Hoewel zijn vader het idee nooit heeft uitgevoerd, denkt Joost: “Dat gaat wel heel ver! Wat weet ik nog meer niet van hem?
Sky Radio en outdoor sportbedrijf The Bootcamp Club slaan de handen ineen om nog meer luisteraars in beweging te krijgen. Dit maakten Tijmen Bos, algemeen directeur Sky Radio Group, en Ramses Jedeloo, CEO The Bootcamp Club, bekend na afloop van de jaarlijkse Sky Radio Run.
Talpa heeft een nieuwe televisiehit in handen. De serie heet ‘The Story of My Life’. In de proefaflevering worden de BN’ers Wesley en Yolanthe getransformeerd naar hoogbejaarden en daarmee geconfronteerd. Een interessant tv-format, maar het lijkt verdacht veel op de serie ‘100 Years of Beauty: Aging’.
Klaas van Kruistum tekende vandaag een nieuw tweejarig contract bij KRO-NCRV. De presentator is sinds 2014 aan KRO-NCRV verbonden en het gezicht van Zapplive op NPO Zapp. Dit najaar is Klaas ook te zien in het nieuwe programma Beste vrienden op NPO3, waarin twee duo’s bevriende BN-ers met elkaar de strijd aan gaan om wie zich écht beste vrienden mogen noemen. Aanstaande zondag 11 september start het tweede seizoen van Klaas kan Alles.
Op 4 oktober organiseert de publieke omroep een congres op het Mediapark met de titel: ‘Focus op Groen’. Voor dit congres is er een speciale website ontwikkeld.
“18 april…, we kunnen het toch proberen?”. Nog maar weinigen zullen hierbij “Everlasting Love” inzetten. De kreet van 18 april, met daaronder de muziek van “Everlasting Love”, heeft alles te maken met de grote zeezender demonstratie in Den Haag, op 18 april 1973. De datum kwam even voorbij zetten in het boek “De Mediamaker” van Rob Wilson, dat recent verschenen is.
Online videoadvertising wordt een steeds belangrijker onderdeel van de reclameuitgaven. In onderstaande video kun je zien wat de status is van online video advertising in Nederland. De video is ontwikkeld door het bedrijf Animators. De cijfers zijn afkomstig van onderzoeksbureau Comscore.
Helaas is de technologie nog niet zo ver, dat u thuis voor de televisie de heerlijke geuren uit de ‘Heel Holland Bakt’-tent kunt opsnuiven. Laat staan dat u kunt proeven van al die smakelijke baksels. Daar hebben we bij MAX iets op gevonden.
De TV-reclamemarkt is in de eerste helft van dit jaar gegroeid naar 482 miljoen euro. Dit is groei van 5,6 procent ten opzichte van 2015.
Copyright © 2019 Spreekbuis