Nieuws

RAB Advertising Awards: Lidl radioadverteerder van het jaar

Lidl wint de titel radioadverteerder van het jaar. Staatsloterij heeft volgens de vakjuryprijs de beste radiocommercial en CliniClowns is de favoriet van de luisteraar. Dacia Duster had op Radio 538 de beste branded content campagne in het afgelopen jaar. Andere awards gingen naar Havas Lemz (radioreclamebureau van het jaar) en Nico Slooff van Zuiver Media (radiospecialist van het jaar). De winnaars van de RAB Radio Advertising Awards zijn op dinsdagmiddag 26 juni uitgereikt tijdens het RAB radio-event in Hotel W Amsterdam.

[lees verder]

Nieuws

Matters Most ontwikkelt nieuw merk voor AKN gebouw

Branding bureau Matters Most ontwikkelde een nieuw merk voor het gebouw van stichting AKN (AVROTROS en KRO-NCRV). Het gebouw heet voortaan ‘M’ en draagt de pay-off ‘Homebase of the media-minded’. M is omgetoverd tot de nieuwe thuisbasis van mediamakers en –liefhebbers, van gevestigde namen als Teun van de Keuken en Antoinette Hertsenberg tot opkomend talent. Matters Most is verantwoordelijk voor de positionering, het concept, de naam, pay-off en experience design. M opende 21 juni officieel haar deuren.

[lees verder]