Interview

Rick Hoving over de nieuwe reclamemogelijkheden van Ster Local

Ster introduceert een nieuwe selfservice tool voor lokale video campagnes from scratch: Ster Local. Met Ster Localkunnen bedrijven met een kleiner budget zonder campagnemateriaal zelf een videocommercial (pre-roll) maken en inzetten op de online kanalen van de publieke omroep en het on demand-platform NPO Start al vanaf €430. Spreekbuis.nl sprak Rick Hoving (Projectleider Strategie & Innovatie bij Ster)

[lees verder]

partnerbijdrage

NEP The Netherlands richt nieuwe TMG studio in

NEP The Netherlands is sinds de start van het online videoplatform Telegraaf VNDG op 1 mei 2017 dé partner van Telegraaf Media Groep (TMG) op het gebied van broadcast services. NEP leverde onder andere de technologie, mensen en knowhow voor de studio die eerst op een externe locatie gevestigd was en begeleidde de recente verhuizing van de studio naar het TMG hoofdkantoor aan de Basisweg. Een complex project waar de kijker uiteraard niets van mocht en mag merken. Alle techniek is verplaatst, de bediening van de studio is vereenvoudigd en de workflow is geoptimaliseerd zodat TMG zelfstandig en nog sneller kan gaan publiceren op haar eigen kanalen.

[lees verder]

partnerbijdrage

Publiek selecteert de laatste vijf programma’s voor Gouden Televizier-Ring Verkiezing

Het publiek stemde de afgelopen twee weken massaal op zijn favoriete tv-programma en kwam tot een sprankelend oordeel, André Hazes: Ik haal alles uit het leven, De slimste mens, De wereld rond met 80-jarigen, Jinek en Vamos met de familie Pos zijn de winnaars van de vierde kwalificatieronde van de Gouden Televizier-Ring Verkiezing 2018. Dat betekent dat deze vijf programma’s uit het afgelopen tv-kwartaal kans maken op de belangrijkste televisiepublieksprijs van Nederland.

[lees verder]