ViacomCBS lanceert #AloneTogether & #KidsTogether

ViacomCBS zenders richten zich tot meerdere doelgroepen om de social distancing aan te moedigen en de verspreiding van Covid-19 te beperken. 

ViacomCBS zenders MTV, Comedy Central ViacomCBS zenders MTV, Comedy en Spike lanceren vandaag #AloneTogether, een wereldwijde sociale en talentgestuurde campagne die de doelgroep wijst op het belang van social distancing en op deze manier eenheid stimuleert door middel van amusement. ViacomCBS wil met dit initiatief een steentje bijdragen aan de bewustwording rondom onze mogelijkheden om de verspreiding van covid-19 te beperken. De komende weken publiceren de verschillende ViacomCBS-merken video’s, memes en persoonlijke oproepen die bijdragen aan deze bewustwording, gericht op de doelgroep van de specifieke merken. MTV, Comedy Central en Spike ontwikkelen de #AloneTogether- content om collectief te delen met hun fans op social media, en communiceren de volksgezondheids boodschap via hun verschillende kanalen.

Nickelodeon Nederland lanceert #KidsTogether en #SamenSterk, een multiplatform initiatief waarbij de meest populaire Nickelodeon personages en talenten worden ingezet om gezinnen en kinderen te informeren over hoe zij gezond kunnen blijven en welke activiteiten thuis mogelijk zijn tijdens de Covid-19 uitbraak.

Central en Spike lanceren vandaag #AloneTogether, een wereldwijde sociale en talentgestuurde campagne die de doelgroep wijst op het belang van social distancing en op deze manier eenheid stimuleert door middel van amusement. ViacomCBS wil met dit initiatief een steentje bijdragen aan de bewustwording rondom onze mogelijkheden om de verspreiding van covid-19 te beperken. De komende weken publiceren de verschillende ViacomCBS-merken video’s, memes en persoonlijke oproepen die bijdragen aan deze bewustwording, gericht op de doelgroep van de specifieke merken.  MTV, Comedy Central en Spike ontwikkelen de #AloneTogether- content om collectief te delen met hun fans op social media, en communiceren de volksgezondheids boodschap via hun verschillende kanalen. 

Nickelodeon Nederland lanceert #KidsTogether en #SamenSterk, een multiplatform initiatief waarbij de meest populaire Nickelodeon personages en talenten worden ingezet om gezinnen en kinderen te informeren over hoe zij gezond kunnen blijven en welke activiteiten thuis mogelijk zijn tijdens de Covid-19 uitbraak.

Vorige week werden de zenders Comedy Central Extra, Nick Jr, Nicktoons, Nick Music, MTV Music 24, MTV Brand New, MTV Live HD en VH1 Classic vanwege de uitbraak van het Covid-19, tijdelijk gratis beschikbaar via aanbieders zoals VodafoneZiggo, KPN en Youfone.De zenders die normaal in een betaalpakket zitten zijn voorlopig gratis beschikbaar voor alle huishoudens in Nederland.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*