Nieuws
Man bijt Hond wil bij Omroep MAX
Het iconische televisieprogramma Man bijt Hond zou een terugkeer kunnen maken bij Omroep MAX. Dat liet de stem van het programma, Michael Abspoel, weten in de 538 Ochtendshow. Man bijt Hond werd jarenlang uitgezonden door [lees verder]
