Hilversum Media Campus, NHTV, MediaMonks en HKU starten VR Academy
Samenwerking moet leiden tot meer inzet bij omroepen.
Samenwerking moet leiden tot meer inzet bij omroepen.
Jaap Kooij (51) is benoemd tot nieuwe bestuurder van de NPO. Vanaf 1 juni versterkt hij de raad van bestuur en wordt hij verantwoordelijk voor de portefeuille financiën en bedrijfsvoering. Jaap Kooij is momenteel werkzaam als directeur-bestuurder bij de EO.
De VPRO lanceerde een jaar geleden Koos, de gratis media-app met elke dag vijf tips om te kijken, lezen of luisteren. 365 dagen later beschikt Koos over een archief met 1825 tips. Wie zin heeft in een tip op maat, kan voortaan te rade gaan bij de bot waarmee Koos nu is verrijkt. Op basis van persoonlijke vragen dist Koos de Bot een passende tip op uit het archief.
Creatieve analyticus gezocht met verstand van mediaplanning!
‘De tweede kelder’ is een tv-programma over de verkiezingen voor en door jongeren, waar in totaal 34 studenten aan mee werken.
Op 7 maart organiseert iMMovator samen met Beeld en Geluid de volgende editie van het Cross Media Café. Dit keer met het thema: ”Uit het Lab”.
De nieuwe lifestyle- en cultuurzender van VICE treedt toe tot Screenforce, de marketingorganisatie van de Nederlandse TV zenders.
Vanaf vandaag stellen jongeren via de 3FM-app en 3FM.nl/verkiezingen hun vragen aan de lijsttrekkers en politici die langskomen bij de 3FM-jocks in de radiostudio.
De Nederlandse comedyserie ‘TOON’ van KPN Presenteert, die afgelopen zondag is genomineerd voor een TV-Beeld in de categorie beste script voor een drama serie, is naast Duitsland nu ook verkocht aan Amerika. Sony Pictures Television heeft de rechten gekocht voor de Verenigde Staten. Dit heeft producent NewBe vandaag bekend gemaakt.
Linda de Mol is winnares van de oeuvre-award voor tv-beelden geworden.
Copyright © 2019 Spreekbuis