partnerbijdrage

Marktaandeel van MTV en Comedy Central stijgt sterk in mei

Viacom Benelux ziet het marktaandeel toenemen van MTV en Comedy Central in prime time onder volwassenen. In deze doelgroep stijgt MTV fors met 29% in vergelijking met vorig jaar mei. Comedy Central weet eveneens een aanzienlijke groei te realiseren van 6% ten opzichte van vorig jaar mei. De explosieve groei van het marktaandeel van MTV is voornamelijk afkomstig van de succesvolle Nederlandse show Ex on the Beach: Double Dutch. [lees verder]

Nieuws

Armin van Buuren verlengt contract bij 538

Armin van Buuren maakt bekend dat zijn radioshow A State of Trance de komende jaren te horen blijft op Radio 538. De twee uur durende show trekt wekelijks veertig miljoen luisteraars uit meer dan 80 verschillende landen en leverde de vijfvoudig nummer 1-dj van de wereld meerdere jaren achter elkaar de award voor Best Mix Radio Show tijdens de Winter Music Conference in Miami.

[lees verder]

Advertorial

Handboek Online Marketing 6 (advertorial)

Het Handboek Online Marketing deel 6 (HOM6) is een modern en praktisch management- en studieboek. Het biedt de professional een theoretische basis en praktische tips en tools om een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. De Augmented Reality – en duizenden bijlagen op de ondersteunende website – maken van het HOM6 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een moderne strategischeonline marketingmix! De dikkere, zesde druk van deze besteller is geheel herzien, met onder andere nieuwe cases, onderwerpen, toekomstvisies, 3000+ extra digitale bijlagen en extra strategische marketingmodellen. Met bijdrages van Igor Beuker en Michiel Veenstra.

Het boek van auteur Patrick Petersen is hier te reserveren.

[lees verder]

Nieuws

Plannen voor V&D tv-serie in de ijskast

Ruim een jaar geleden werden de plannen voor een televisieserie over Anton Dreesmann, de man achter Vroom & Dreesmann, oftewel V&D aangekondigd. Ondanks het enthousiasme bij BNNVARA en NPO staan de plannen momenteel op ‘on-hold’. De NPO wil komende tijd niet meer in nieuwe tv-series op gebied van ‘historisch drama’ investeren.

[lees verder]