‘Podcast advertenties werken beter dan tv-commercials en printadvertenties’
Bij podcast-advertenties is er 34% meer kans dat luisteraars 34% iets kopen. Dat blijkt uit onderzoek van datamarketingbedrijf Claritas. [lees verder]
Bij podcast-advertenties is er 34% meer kans dat luisteraars 34% iets kopen. Dat blijkt uit onderzoek van datamarketingbedrijf Claritas. [lees verder]
Op 10 februari heeft het Vlaamse VRT samen met de VUB en de UGent officieel de leerstoel ‘Media in een samenleving in transitie’ gelanceerd. [lees verder]
Het Vlaamse entertainmentconcern Studio 100, oa bekend van K3, Bumba, Samson & Gert en Kabouter Plop weet door te breken in in China. [lees verder]
Door een bug in de app ‘Het Jachtseizoen’ van StukTV zijn persoonsgegevens van de spelers van de app mogelijk beschikbaar geworden voor derden. Na de constatering hiervan is de app offline gehaald.
[lees verder]
De inkt van het nieuwe huurcontract tot 2035 met het Mediapark is nog nat. Maar algemeen directeur Ralf van Vegten van NEP The Netherlands in Hilversum kijkt alweer verder. [lees verder]
Jacques Kuyf treedt per 1 maart 2020 toe tot de Raad van Commissarissen van het ANP. Hij volgt Ebel Kemeling op die, na 6 jaar betrokkenheid bij het ANP, aftreedt in de rol van onafhankelijk commissaris. [lees verder]
Volgende week is de jaarlijkse Negenmaandenbeurs in de RAI in Amsterdam, daarom ditmaal een selectie van podcasts voor ouders. [lees verder]
NEP The Netherlands en facilitair bedrijf United blijven tot zeker 2035 en 2032 gevestigd op het Mediapark in Hilversum. [lees verder]
In de nacht van 29 februari op 1 maart brengt BNNVARA een ode aan Sonja met de documentaire ‘De Nacht van Sonja’, gemaakt door programmamaker Hetty Nietsch. [lees verder]
In deze reeks van Live Hilversum Business interviewen we creatieve makers uit de stad. Aflevering 1: Gwen van BNNVARA. [lees verder]
Copyright © 2019 Spreekbuis