Nieuws
NOS-baas Gerard Timmer: ‘Het wordt geen herhaalzomer’
Voor de publieke omroep is het wegvallen van het EK voetbal en de Olympische Spelen problematisch. Timmer heeft „goede hoop” dat de gevolgen „zo marginaal mogelijk” zullen zijn. Dat meldt hij in een interview met NRC vandaag.
