Campagne voor Radio 10-ochtendshow Gordon en Froukje van start

Radio 10 trapt deze week de campagne af voor de nieuwe ochtendshow met Gordon en Froukje de Both, die vanaf september elke werkdag te horen is. Met de slogan “Je dag begint met Gordon & Froukje” zet de zender groots in op herkenbaarheid en energie in de vroege uurtjes.

De campagne loopt zowel op tv, radio, buitenreclame als online. In de spotjes is te zien hoe Gordon en Froukje hun typerende humor en enthousiasme meenemen naar de ochtend. Radio 10 hoopt met dit nieuwe duo een breed publiek aan zich te binden en de concurrentie met andere ochtendshows aan te gaan.

13 Comments

  1. Met of zonder campagne wordt het niks! Nederland kotst Hordon uit. Stop het geld in een fatsoenlijke ochtend show. 10: mij niet gezien!

  2. Ach, Nederland praat in ieder geval weer over Radio 10. De luistercijfers zullen even stijgen in de ochtend, totdat het programma weer als een nachtkaars uit zal gaan. Zoals alles wat Heuckeroth doet in zijn carrière eindigt met ruzie,onbegrip en ellende. Maar De Mol kun je niets kwalijk nemen, de man die ook crimineel Gilles, tegen een riante beloning, alle
    ruimte geeft op tv, zal de eerste weken alleen maar schaterlachen als hij hoort dat de luistercijfers (tijdelijk) gestegen zijn, net zoals de reclame inkomsten. Heuckeroth is eventjes leuk, daarna wordt het ellende. Altijd. Overal.

  3. En wat is Minneboo nog waard.
    We zouden wel gek zijn om Gordon in te gaan huren.
    Zijn uitspraak.
    En nog geen half jaar later:
    We verwachten dat met Gordon ons merk (…) wordt versterkt.
    Je radio als merk naar buiten toe neerzetten, ook zo oliedom. Heeft Minneboo geen oog op de honderden negatieve reactie’s op de facebook pagina van Radio Tien?
    Hoe help je een zender in de vernieling. Minachting naar de luisteraars. En dat allemaal omdat John de Mol nog niet rijk genoeg is. Ziek en zielig is het.

    • Ik denk niet dat Dave Minneboo z’n eigen keuze is. Iedereen onder hem moet wel naar hem luisteren maar, eigenlijk heeft hij niets te vertellen. Zoals met gesteld is met bijna alle managers. Het is overbodig dat ze er zijn.

  4. Wat een slechte promo is dit. Het vertelt helemaal niks over de opzet of de sfeer die de ochtendshow zal neerzetten of voor wie deze ochtendshow is, laat staan dat het past bij de branding van Radio 10 als zender. Dit is weer een typische campagne door het marketingteam van Talpa dat geen enkele feeling heeft met iets in de markt zetten.

  5. De huidige ochtendshow met Jeroen Nieuwenhuize, Kimberly van de Berkt en Nicolas Ruis is goed! Zij vallen deze weken in en die show is precies wat Radio 10 nodig heeft. Gezellig, humor, actueel, heerlijke spelletjes en vooral veel lachen. Eeuwig zonde dat Dave dit trio daar niet heeft neergezet. Je had ze al in huis

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*