100.000 Youtube-volgers voor Roddelpraat

Jan Roos en Dennis Schouten (Roddelpraat)

Vandaag maakten Jan Roos en Dennis Schouten bekend dat zij met hun Youtube-kanaal ‘Roddelpraat’ de mijlpaal van 100.000 volgers hebben bereikt. 

Roddelpraat weet wekelijks per aflevering ruim een kwart miljoen kijkers te trekken. Om dit heugelijke feit te vieren ging Roos in de trant van ‘OnlyFans’ naakt voor de camera. De foto werd gemaakt door sterfotograaf William Rutten. 

Roddelpraat is een populair Youtube-programma, waarin op ludieke wijze het entertainmentnieuws wordt besproken. Het programma wordt met regelmaat in andere media besproken, waaronder Mediacourant, Shownieuws en RTL Boulevard. Het Youtube-programma krijgt ook veel kritiek door grof taalgebruik, smakeloosheid en belediging. 

Onlangs heeft Youtube de online serie op de zwarte lijst gezet, waardoor de advertentie-inkomsten vanuit Youtube zijn opgedroogd. De inkomsten komen nu voornamelijk uit donaties vanuit het backme.org platform, maar ook van sponsors en de verkoop van goodies. Hiermee wil het duo strijden tegen de Woke-beweging en ‘cancel cultuur’.

Vorige week werd bekend dat Roddelpraat één van de 20 winnaars van de kwalificatieronde Televizier-Ster Online-videoserie 2021 is geworden.

5 Comments

  1. Roddelpraat laat duidelijk de macht van de reguliere media zien met Joh de Mol aan het roer. Alles wordt geprobeerd om het kanaal het zwijgen op te leggen. De aantijgingen van voornamelijk Jan Roos richting andere bekende Nederlanders zit soms wel heel dicht tegen de echte waarheid aan. Dat richt zich vooral op het drugsgebruik op de Gooise matras.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*