Wietze de Jager definitief weg bij 538

Een woordvoerster van de zender bevestigt het vertrek van radio dj Wietze De Jager aan het AD:. ,,Wietze heeft opgezegd bij Radio 538. We zijn hem dankbaar voor de jaren dat hij onderdeel was van de zender en wensen hem veel succes in zijn verdere carrière.” Wietze de Jager werkte vijf jaar bij Radio 538

lees ook:

Spreekbuis.nl

WAARDEER DIT ARTIKEL!

Als je dit artikel waardeert en je waardering wilt laten blijken met een kleine bijdrage, dan kan dat. Zo help je onafhankelijke mediajournalistiek in stand houden.

Donatie Spreekbuis € -

1 Reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*