‘We zoeken een speld in de hooiberg voor Roddelpraat’

De zoektocht naar nieuw schrijftalent is altijd een lastige, vindt Jan Roos. Hij is samen met Dennis Schouten verantwoordelijk voor het bekende Youtube-programma Roddelpraat. In die show, die gemiddeld wekelijks door een half miljoen mensen wordt bekeken, worden BN’ers op de hak genomen en de laatste nieuwtjes gedeeld. Naast dat programma hebben de heren ook een website, roddelpraat.nl, waar dagelijks de laatste roddels wordt voorgeschoteld aan het publiek. En voor die site zoeken ze een nieuwe kracht.

‘We zoeken een speld in de hooiberg voor Roddelpraat’, aldus Jan Roos. “Je moet namelijk foutloos en creatief kunnen schrijven, de tone of voice van het programma begrijpen en ook nog verstand hebben van SEO, WordPress en Photoshop. We bieden natuurlijk ook wel iets terug.” Zo krijg je goed betaald, kan je in alle vrijheid je werk vanuit huis doen en mag je mee met het jaarlijkse Roddelpraat-uitje. Hoe leuk kan een job zijn?” Als je zin hebt om eens met de mannen te praten of dit iets voor je is kan je mailen naar Dennis@roddelpraat.nl

4 Comments

  1. ik hoop dat jullie hem of haar vinden, maar denk niet dat dit lukt.
    Meeste mensen hebben nog nooit gehoord van “WordPress”, “SEO”, of
    “photoshop”, maar kunnen wel “uitstekend” schrijven!
    Succes ermee!

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*