ViacomCBS lanceert unieke verhalen van kijkers uit de hele wereld in ‘Balcony Stories’

Balcony Stories zijn verhalen van over de hele wereld die een bron van inspiratie zijn in deze moeilijke periode. De videoserie gaat ook in Nederland en België in première op 22 april op MTV, Comedy Central en Spike en zal ook te zien zijn op de digitale platformen van de zenders.

ViacomCBS lanceert morgen de internationale videoserie Balcony Stories, een reeks van korte video’s die de creativiteit en positiviteit laat zien van mensen die er thuis het beste van maken in de huidige omstandigheden. De videoserie, geproduceerd door VIS in samenwerking met Freemantle, maakt gebruik van user-generated content van zowel de kijker als talent en herdefinieert de rol van de kijkers door hen te transformeren in actieve verhalenvertellers en de hoofdrolspelers van hun eigen shows. 

Thuis opgesloten zitten is voor de meerderheid van de mensen over de hele wereld iets reëels geworden. Ondanks dat onze deuren gesloten zijn, staan onze ogen en harten wijd open. In Balcony Stories openen overal ter wereld mensen hun huizen of gaan hun balkon op om speciale en unieke momenten met ons te delen.

Raffaele Annecchino, President van ViacomCBS Networks EMEAA‘Bij ViacomCBS zetten we ons constant in om onze doelgroep altijd en overal te bereiken. Nu we in deze moeilijke situatie leven, moeten we meer dan ooit in contact blijven met onze fans en hen helpen om positief te blijven. Uit deze visie is Balcony Stories geboren. In de afgelopen maanden hebben we niet alleen onze ogen geopend, maar is onze verbeeldingskracht en ons gevoel voor humor sterker dan ooit. Het delen van leuke en emotionele verhalen die we allemaal meemaken onderstreept het feit dat we ons nog steeds verbonden voelen met elkaar door middel van empathie en creativiteit. Met Balcony Stories willen we deze positieve houding voortzetten en benadrukken.’

Balcony Stories zal in meerdere landen te zien zijn op de zenders MTV, VH1, Comedy Central, Paramount Networks, BET en Spike en ook via de internationale online platformen van de zenders in heel Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Azië. De nieuwe videoserie biedt een exclusieve kijk in ons nieuwe lockdown leven, met balkons die veranderen in ramen die in deze ongekende tijd een blik in ieders huis werpen. De videocontent (dagelijkse 4 afleveringen) zal worden gelokaliseerd in 27 talen en zal worden uitgezonden in 130 landen en op 100 kanalen, van maandag tot en met vrijdag. Een selectie van de beste inhoud van de week zal ook elke zaterdag in een uitgebreide editie worden uitgezonden.

Balcony Stories, geproduceerd in samenwerking met Freemantle met user-generated content, zal de kijkers tot de hoofdrolspelers maken. Vanaf morgen kunnen alle kijkers hun video’s en clips inzenden door ze te uploaden naar balconystories.tvVideo’s kunnen creatief zijn, raar zijn of laten zien hoe je deelneemt aan virtuele yogalessen, huisdiervideo’s, ontbijtcreaties, schoonmaakroutines – hoe mensen hun tijd doorbrengen, en wat ze met de wereld willen delen.

30 Comments

  1. Vreselijk storende onderbreking van de reguliere uitzending met duf commentaar en onnodige beeldvervuiling… lekker online houden waar mensen er bewust naar willen kijken.

      • Zwaar irritant dit… typische nederlandse onzin met een geforceerd grappige tolk die niks anders van het script afgelezen krijgt dan slechte woordgrappen. En dan is het nu nog langer gemaakt ook, alsof we er meer van willen zien. Geef me dan maar die overdreven rotzooi wat normaal gezien word als reclame

      • Wat een vreselijke kutstem heeft ze zeg!! Haal alsjeblieft van de buis of laat een ander inspreken. Ik weet niet wie haar gecast heeft maar doe zou ik meteen ontslaan. Huur mij maar in, denk dat we daar een hoop mensen een plezier mee doen.

  2. Echt weer een echt stukje nederlandse bullshit met een geforceerd grappige tolk wat nergens op slaat… laat het lekker op het internet. Van mijn part op tiktok.

    WOORDGRAPPEN ZIJN ZELDE GRAPPIG

    • Alsjeblieft stop met die in en in slechte filmpjes en het nog goedkopere commentaar. In welk opzicht ga ik mij hier beter door voelen? Het eenigste wat je hier van leert is dat er heel veel domme mensen in de wereld zijn met nog meer tijd dan normaal. DUS PLEASE STOP MET DIT SLECHTE PROGRAMMA.

  3. Inderdaad. Stop ermee en zend gewoon de programma’s uit. Het is al erg genoeg dat we binnen moeten blijven en dan komen ze met die onzin.

  4. Wat een ontzettend irritante onderbreking, met een vreselijke Voice over stem die veel te onnatuurlijk onzinnige tekst opleest.
    Viacom denkt hiermee te “helpen” maar t is alleen maar irritant.
    Zet een YT kanaal op en plaats t daar

  5. Sorry reageer nooit ergens op, maar van die voice-over gaat mijn haar recht op staan, , filmpjes kunnen best, maar dit lijkt wel computerstem , irriteer mij echt !!!

  6. Wat een irritante, ondraaglijke stem heeft dat mens. Wat is daar de bedoeling van? Dat kan toch veel beter. Mijn hemel.

  7. Die stem gaat door merg en been.

    Alsof een Engelse text letterlijk vertaald wordt.
    En elke zin eindigend met een soort valse lucht.

  8. Die stem, die uitsssspraak. Het sssssodassssstream-meisje, en ook op Filmnet is ze al te beluisteren. En ssssteeds meer voice-oversss gaan met die ssss praten. Is het zo bijzonder?? Nee, wel bloedirritant!

    • Die van de “wereld zonder wegwerpplazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzztiek.”
      Die geit van “Liefzzzz, Etozzzz” is ook niet te doen trouwens.

  9. jaaaaa super irritant programma!! De voice over verschrikkelijk hier… ze verzinnen er een verhaal bij en doen als of het nu is gefilmd tijdens corona tijd. Wat vaak niet zo is want ik ken bepaalde filmpjes al. Please haal dit van de tv af!! Het komt ook zo vaak… verschrikkelijk!!

    • Echt behoorlijk irritant, steeds aan het wegzappen. Gemaild met de vraag of ze de voice over eruit kunnen halen om het iets draagbaarder te houden. Vraag mij af hoe ze aan het geld komen want het levert niks op.

  10. Hoeveel reacties moeten er nog komen voordat dit van de buis wordt gehaald? Irritante stem en filmpjes die 99/100 keer niet grappig zijn

  11. Afschuwelijk, ik hoop dat ze hier zsm mee stoppen! Alsof je social media van totaal onbekenden op tv ziet, wie wil dat nou?!

  12. Filmpjes zijn triest en die stem met slechte grappen haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. volgens mij dezelfde stem als van een Sodastream reclame waar ik me al langer aan ergerde voordat deze ergernis begon.

  13. Balcony Stories is gewoon onnidoge tijdverspilling.
    De coronacrisis is al een kutperiode, nu komen ze ook nog met die Balcony Stories!
    Het is ook irritant, is de reclame bijna voorbij en komt er weer die klote Balcony Stories.
    Als ik de baas was en ze mij die idee voortstelden om dat uit te zenden zou ik gewoon nee zeggen

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*