The Media Exchange laat One Media Sales verkopen

Salesorganisatie voor radioreclame One Media Sales biedt nu ook programmatic buying aan op basis van gebruikers- en gedragsprofielen kunnen ze reclameruimte inkopen op digitale radio.

One Media Sales heeft hiervoor een overeenkomst tussen gesloten met The Media Exchange.  The Media Exchange wil zich puur gaan richten op de technologische doorontwikkeling van zijn platform. 

Joris van der Pol (Directeur One Media Sales):´Voor ons een uitgelezen kans om de analoge radiowereld naadloos te verbinden aan de digitale audiowereld.” Zijn bedrijf verzorgt radioreclames voor onder meer BNR, Radio 538, 100%NL en Slam!FM. Dat zijn zenders die ook al werkten met The Media Exchange, dus bekend zijn met beide partijen.´

Door deze samenwerking zullen de online stations 538 Groep, Sky Radio Group, Q-music, Radio 10, 100%NL, Arrow Caz, RTL Lounge, Soul Radio, Candlelight, Slam!FM, DeepFM, BNR Nieuwsradio, Brute Beats, 18 Hits en Gooisch music nu ook via programatic buying worden verkocht door One Media Sales. 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*