
Ter ere van het jubileum organiseert Ster een reeks feestelijke activiteiten. Hieronder valt een jubileumweek in het najaar en een speciale editie van de Ster Gouden Loeki, die naast het 60-jarig bestaan van Ster ook een eigen 30-jarig bestaan viert.
Frank Volmer, directeur Ster: “Al 60 jaar beweegt Ster mee in een voortdurend veranderend medialandschap, waarin de behoeften van kijkers, luisteraars, adverteerders en de politiek constant in beweging zijn. We geloven dat Ster ook in de toekomst een betrouwbare schakel kan blijven tussen al deze partijen, en daarmee een waardevolle bijdrage kan leveren aan de publieke omroep. Onderzoek bevestigt steeds weer de unieke waarde van reclame via de publieke omroep voor merken. Tegelijkertijd vinden we het essentieel dat reclame niet alleen effectief is, maar ook aansluit bij de waarden van de publieke omroep en de samenleving – op een impactvolle en verantwoorde manier. Met die visie blijven we ons werk met trots voortzetten.”
Een tijdlijn met de belangrijkste mijlpalen uit de reclamegeschiedenis van 60 jaar Ster is hier te bekijken.
Geef als eerste een reactie