ShoutOut.vip en Pathé gaan langdurige samenwerking aan

Na een succesvolle pilot eerder dit jaar gaan Pathé Theatres B.V. en ShoutOut.vip een langdurige samenwerking aan. De komende maanden verzorgt het videoplatform ShoutOut.vip honderden persoonlijke videoboodschappen van bekende Nederlandse acteurs speciaal voor members van het loyaltyprogramma Pathé All Stars.

Met de samenwerking wil Pathé haar All Stars members op verschillende momenten en gelegenheden verrassen met unieke, persoonlijke videoboodschappen van bekende Nederlandse acteurs. ShoutOut.vip verwacht haar naamsbekendheid te vergroten en de positie als marktleider in Nederland te verstevigen.

Pilot

In februari van dit jaar draaiden Pathé en ShoutOut.vip een succesvolle pilot. Acteur Tygo Gernandt nam ruim 250 persoonlijke videoboodschappen op voor Pathé All Stars members, waarbij hij ze feliciteerde met hun verjaardag.

Doron Kurz, Commercieel Directeur Pathé: “Wij zijn bij Pathé altijd op zoek naar unieke manieren om onze bezoekers te verrassen en om bijzondere bioscoopherinneringen te creëren. Dat doen we in onze bioscopen met onze diverse filmprogrammering, met campagnes en met het loyaliteitsprogramma All Stars waarbij bezoekers kunnen sparen voor kortingen en leuke acties. Met de ShoutOuts kunnen we onze All Stars member ook thuis verrassen met een mooie persoonlijke boodschap waardoor hun verjaardag nog meer een feestje wordt.”

Samenwerking
De samenwerking tussen Pathé en ShoutOut.vip wordt de komende maanden ingevuld met honderden ShoutOuts per maand van verschillende bekende acteurs voor onder andere verjaardagen van Pathé All Stars members en persoonlijke uitnodigingen voor premières.

Ferri Somogyi, co-founder van ShoutOut.vip: “Met de videoboodschappen van onze VIPS bereiken we duizenden bezoekers van Pathé, die regelmatig naar de bioscoop komen om daar hun favoriete acteur te zien, iemand die zij bewonderen. Als we iets hebben geleerd afgelopen jaren, is het dat de ShoutOuts voor onze gebruikers meer zijn dan alleen een videoboodschap. Het is een waardevolle herinnering, vaak ontvangen op een bijzonder moment, van iemand waar zij fan van zijn. Dat vergeten ze nooit meer.”

Vernieuwd platform
In juli lanceerde ShoutOut.vip haar vernieuwde platform: ShoutOut 2.0. Het merk heeft een nieuw logo en de website is voorzien van een volledig nieuw design. Ook de backend is aangepast, zodat het voorbereid is op de groei die ShoutOut.vip hoopt voort te zetten, nationaal én internationaal.

Op het platform van ShoutOut.vip zijn 350 andere ‘VIPS’ te vinden, zoalsTygo Gernandt, Harry Vermeegen Boer Geert, Barrie Steven, Jan Paparazzi, Rob van Someren, Bridget maasland, Jan Roos, KCatherine Keyl en Toine van Peperstraten.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*