Qmusic stelt Mark de Deugd aan als nieuwe marketingmanager

Mark de Deugd (32) wordt met ingang van 1 mei 2022 aangesteld als marketingmanager Qmusic. Hij volgt daarmee Jorn Agterberg op die, na 11 jaar dienstverband Qmusic, besloten heeft te stoppen en voor onbepaalde tijd een sabbatical te nemen. 

Mark de Deugd is geen onbekende bij Qmusic. Hij maakte zes jaar geleden de overstap vanuit de klantzijde als marketeer bij Fruitmasters, waar hij onder andere verantwoordelijk was voor de campagnes van de Kanzi appel, naar de salesafdeling van Qmusic. De afgelopen jaren bouwde hij als accountmanager met veel enthousiasme en gedrevenheid aan zijn relaties en ontwikkelde hij succesvolle klantcampagnes.

Robert Bernink, algemeen directeur Qmusic: “Mark is een getalenteerde man, breed opgeleid en zeer leergierig. Het is voor hem het juiste moment om deze stap te maken en voor Qmusic een mooi moment om intern talent te laten doorgroeien. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij deze rol ook met glans gaat vervullen en door zal bouwen op het fundament dat de afgelopen jaren is gelegd en ons heeft geleid tot het marktleiderschap op de Nederlandse radiomarkt.”

Over het vertrek van Agterberg zegt Bernink: “Hij leeft het merk Qmusic, dat tot diep in zijn vezels zit. Ik vind het jammer en dapper tegelijk dat hij heeft besloten om andere dromen na te jagen en daarvoor zijn droombaan bij ons heeft opgezegd.”

Mark de Deugd: “Ik ben heel blij met de kans die ik krijg en ontzettend trots om verder te bouwen aan het mooiste radiomerk. Ik kijk ernaar uit om samen met het team de filosofie van ‘de luisteraar centraal’ voort te zetten en elke dag weer de Q-luisteraars plezier, energie en een goed gevoel te geven met onze campagnes.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*