Onderzoek: 22% van Amerikaanse huishoudens wil Disney+-abonnement

Iets minder dan een kwart van de Amerikaanse huishoudens zal zich waarschijnlijk aanmelden voor Disney +, blijkt uit nieuw onderzoek. Hiermee wordt steeds duidelijker dat Netflix er eind dit jaar een beduchte concurrent bij krijgt.

Volgens consumentenonderzoek uitgevoerd door Qriously voor Ampere Analysis, is 27% van de respondenten al op de hoogte van het nieuwe SVOD-platform, ondanks minimale promotionele activiteiten van Disney. 22% van alle respondenten geeft aan dat ze waarschijnlijk of zeer waarschijnlijk zullen abonneren op Disney +.

45% van de 18- tot 24-jarigen en 36% van de huishoudens met kinderen wetende dat Disney later dit jaar een streamingdienst lanceert. 20% van de respondenten is momenteel aan het twijfelen bij het kiezen van online tv-diensten, wat volgens het onderzoek ‘een middellange-termijn conversiemogelijkheid voor Disney’ betekent.


Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*