NPO kiest voor combinatie N=5 en N=Content


Na een Europese aanbesteding heeft de Nederlandse publieke omroep (NPO) gekozen voor N=5 om de komende jaren verder te bouwen aan het merk NPO en haar zenders.

De aanbesteding bestond uit twee losse percelen die N=5 als bureau voor het perceel Merk & Gedrag heeft gewonnen en N=Content voor het perceel Online & Social.

Nico Rijkhoff, Directeur Publiek en Marketing NPO: “Met N=5/N=Content hebben we een partner gevonden die creativiteit en strategische denkkracht hand in hand laat gaan met kennis en begrip van de unieke positie van de NPO in het medialandschap, op radio en tv, on demand en online. Het bureau staat voor de ontwikkeling van onderscheidende en kwalitatief hoogstaande campagnes. In combinatie met het label N=Content brengt het als voordeel mee, alle gewenste expertise en executie vanuit één hand te kunnen aanbieden.” 

3 Comments

  1. Het idee dat je al publieke omroep daar aandacht en geld aan besteedt is nog wel het meest trieste ervan. Binnen de omroepwereld zal het allicht interessant en populair zijn en kan veel goeds doen voor commerciële stations, maar de kijker zal het worst wezen hoe het merk NPO zich presenteert.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*