NLZIET wint Silver W3 award

De website van streamingplatform NLZIET heeft een Silver W3 award gewonnen in de categorie ’Television for Websites’.

Het is de eerste keer dat de NLZIET-website in deze categorie is bekroond. De W3 Awards wordt uitgereikt aan uitmuntende websites, marketing, video, mobiele sites en apps, sociale media en podcasts. Het is een van de eerste webcompetities die toegankelijk is voor verschillende bureaus, van kleine bedrijven tot meer prominente bedrijven. De jury bestaat uit de Academy of Interactive and Visual arts (AIVA), inclusief topprofessionals en executives van MTV Networks, Microsoft, Spotify, Wired en meer.

Met de abonnementsdienst van NLZIET kunnen gebruikers het meest complete en actuele Nederlandse tv-aanbod online bekijken: zowel on-demand als live. Het streamingplatform staat voor gemak en flexibiliteit.

Het online bureau Triple: ‘We hebben dit vertaald naar een moderne en gebruiksvriendelijke interface, die is geoptimaliseerd voor verschillende apparaten, waardoor je gemakkelijk je favoriete content kunt bekijken waar en wanneer je maar wilt.’

In 2020 onderging NLZIET een groot rebrandingproject, waaronder een revisie van het bestaande platform. Het doel van het herontwerp van NLZIET was om het ontwerp, de branding en de technologie van het platform toekomstbestendig te maken, zowel aan de voorkant als achter de schermen. Het vernieuwde streamingplatform is afgestemd op de behoefte van de moderne kijker, waarbij de nadruk ligt op personalisatie, gebruiksvriendelijkheid, vindbaarheid en een natuurlijke kijkervaring.

Triple is betrokken bij de verdere ontwikkeling van het platform en denkt actief mee om van NLZIET een nog betere videodienst te maken. Met behulp van video-analysetechnologie blijft Triple het vernieuwde platform verfijnen om de beste kijkervaring voor NLZIET-klanten te garanderen.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*