Björk lanceert VR video met 3D geluid
Voor haar nieuwe single “Stone Milker” heeft de zangeres een videoclip laten produceren in virtual reality en 3D spatial audio. De clip is gemaakt door Two Big Ears and 3DCeption.
Voor haar nieuwe single “Stone Milker” heeft de zangeres een videoclip laten produceren in virtual reality en 3D spatial audio. De clip is gemaakt door Two Big Ears and 3DCeption.
Niet Netflix, maar Popcorn Time lijkt de grootste concurrent van omroepen te worden.
De NOS heeft met hun innovatieve News Stretch app de #EditorsLab competitie gewonnen.De News Stretch-app gebruikt diverse sensoren van de smartphone, waardoor deze contextueel nieuws kan aanbieden. Het is nog niet bekend in hoeverre delen van dit concept ook daadwerkelijk in de NOS nieuws-app gebruikt gaan worden.
Het biermerk viert haar 400-jarig jubileum met een plop-commercial van haar legendarische beugelfles. Grolsch roept iedereen op om een korte video te maken van het openen van de beugelfles en deze vervolgens te sturen naar 400jaarkarakter.nl.
Deze maand is het zestig jaar geleden dat de eerste Swiebertje aflevering op televisie werd uitgezonden. Voor de legendarische serie was het de titel van een reeks kinderboeken door John Henri uit den Bogaard. Swiebertje werd van 20 april 1955 tot 25 april 1975 door de NCRV op tv uitgezonden.
Met ingang van vandaag is de NOS-app voor Blackberry en Blackberry 10 niet langer beschikbaar in de app-stores.
De Volkskrant schreef gisteren over de problemen rondom de gezamenlijke RTL-SBS-NPO premium streamingdienst. NLziet moest dé Nederlandse concurrent worden van Netflix. De samenwerking tussen de drie mediapartijen om één vuist te maken tegen internationale mediapartijen werd uniek genoemd.
Sjors Fröhlich is sinds februari 2013 hoofdredacteur van BNR. Maandag 13 april lanceert de zender zijn nieuwe slogan: ‘BNR Nieuwsradio Zet je aan’. Spreekbuis.nl sprak als eerste met Fröhlich over de keuzes voor de nieuwe pay-off. Komende week is op Spreekbuis.nl een uitgebreider interview te lezen met Sjors Fröhlich.
Het laat nog even op zich wachten, maar dat het eraan komt staat vast volgens Google. Programmatic buying komt naar televisie. Adverteerders kunnen hierdoor reclameruimte op tv inkopen via een openbare veiling.
Iedereen heeft tegenwoordig wel een guilty pleasure. Een liedje waar je je dus voor zou moeten schamen bij je vrienden en vriendinnen. Terwijl jij het gewoon een lekker deuntje vindt.
Copyright © 2019 Spreekbuis