Claudia de Breij: ‘Zonder Ruud de Wild geen Coen en Sander’
Claudia de Breij schrijft in haar Vara Gids column dat het Ruud de Wild wordt onderschat.
Claudia de Breij schrijft in haar Vara Gids column dat het Ruud de Wild wordt onderschat.
Vanaf het eerste begin is René Roodheuvel actief binnen de Mediawerkplaats Hilversum. Ruim twee en half jaar na de reorganisatie bij de Wereldomroep had hij het vinden van een betaalde baan eigenlijk al een beetje opgegeven. Maar nu moet het wel heel gek lopen als hij niet toch binnenkort betaald voor zes maanden aan het werk gaat. Wat hij precies gaat doen is nu nog niet communicabel. Zijn toekomstige werkgever bepaalt daarvan het tijdstip. Vorige week schreef hij over z’n zoektocht naar werk onderstaand blog voor het Toekomstbedrijf. Dat is een gesubsidieerd project waarin een twintigtal boventallige omroepmedewerkers onder professionele leiding het afgelopen half jaar iedere dinsdag in de MWH bijeen kwamen om gezamenlijk te werken aan een Plan A èn een Plan B voor het vinden van werk. In overleg met René plaatsen we zijn originele verhaal
Sir Martin Sorrell, CEO van ’s werelds grootste reclamebureau netwerk WPP heeft onlangs in een interview aangegeven dat het huidige Netflix businness-model geen lang leven meer heeft.
Na bijna drie jaar geleden voordat de virtual reality bril aan de pers werd geïntroduceerd is nu eindelijk een officiële launch aangekondigd.
Per 1 mei is Annewil al coördinator social media bij RTL Nederland gestart. Hiervoor heeft zij diverse online functies gehad bij RTV NH en Omroep Brabant.
Jonge radiomakers uit Nederland en België kunnen zich weer aanmelden voor de NTR Radioprijs! [lees verder]
Een traineeship bij RTL Nederland is gericht op jouw verdere ontwikkeling als Young Professional. Daarbij hebben we oog voor jouw persoonlijke doelstellingen.
Dit zijn de genomineerden voor de Cross Media Awards 2015. De namen zijn doorklikbaar naar de cases. Op basis van deze cases zal de Jury van de Cross Media Awards de winnaars kiezen. Deze worden bekend gemaakt tijdens Cross Media Diner & Awards op woensdag 20 mei in het Compagnietheater in Amsterdam.
In Nederland wil het momenteel nog niet helemaal vlotten met 2nd screen gebruik. In de Verenigde Staten is dat wel anders: uit onderzoek blijkt dat 84% van de Amerikanen tijdens het televisie kijken gebruik maakt van second screen apps. Een partnership van Twitter met diverse grote Amerikaanse (media)organisaties, waaronder NFL, Comcast en NBC is ook een belangrijke stimulans om dat zoveel Amerikanen te laten Twitteren.programmamakers ook daadwerkelijk durven om ‘hun’ concept deels te laten mee-dirigeren door consumenten aan de andere kant van het scherm.
Bezoekers maken zelf animatiefilm in museum
Copyright © 2019 Spreekbuis