Nieuws

HbbTV succesvol ingezet bij Eurovisiesongfestival

De NPO heeft met oa de Spaanse publieke omroep RTVE, TV-Ring, i2CAT Foundation, Cellnex Telecom en CCMA-TVC een HbbTV-pilot opgezet. Hiervoor is speciaal voor het Eurovisiesongfestival een HbbTV app ontwikkeld, waarbij deelnemers mee konden doen aan een second screen quiz tijdens de uitzending van het razend populaire songfestival.

[lees verder]

Nieuws

FC Klap brengt boek over John de Mol uit

Onlangs is John de Mol 60 jaar geworden. Zijn leeftijd, maar ook de verkoop van zijn Talpa is echter geen reden voor hem op zijn lauweren te gaan rusten. In het boek John de Mol, The Voice of Big Brother schetsen tal van naaste (zaken)vrienden, familie, internationale relaties maar ook rivalen een openhartig portret van een fenomenaal mediamagnaat.één van de bekenste en invloedrijskte mediatycoon ter wereld.

[lees verder]

partnerbijdrage

Op welk device heeft een videocommercial de meeste impact?

Televisiekijken doen we allang niet alleen meer via de televisie. Het programma-aanbod van (betaal)zenders kunnen we op vele devices tot ons nemen. Via tv, smartphone, tablet of desktop. De keuze is aan de kijker. Het enorme aanbod aan content en devices leidt tot fragmentatie en roept bij adverteerders de vraag op waar ze hun campagne tegenwoordig het beste in kunnen zetten. Want het is op vrijwel elk device mogelijk om een (video)commercial te vertonen. Welk device heeft de meeste impact? Een belangrijke vraag waar Ster als eerste in de markt met nieuw onderzoek antwoorden op geeft.

[lees verder]