Nienke Dettmeijer nieuwe marketing director bij Netflix

Sinds deze maand is Nienke Dettmeijer gestart als Marketing Director Benelux bij Netflix.

Ze is geen onbekende in de mediawereld: hiervoor werkte zij ruim 11 jaar bij Spotify. in diverse functies waaronder Global Lead, Marketing Strategy, Head Of Consumer Marketing, Southern and Eastern Europe en Marketing Manager Benelux.

2 Comments

  1. Als iemand uit de mediawereld ken ik natuurlijk niemand bij Spotify, net zoals ik niemand ken bij Google of Youtube of Amazon. Probeer ze maar eens te bereiken die klootzakken, ze weten zich goed te verbergen achter advocatenkantoren-adressen in New York en elk contact van zich af te houden. Kunnen ze bij Netflix zeker goed gebruiken: iemand die elk verzoek om informatie of reclamatie van zich afduwt. Gefeliciteerd Netflix, goeje aankoop. En niks persoonlijks, Nienke, gewoon een keer een borreltje met me drinken. Ik ben ook maar gewoon een programmamaker.

    • Beste Erger Nis, Wat een frustratie! Dan is het enigszins vreemd om je zelf te verschuilen achter een pseudoniem. En een uitnodiging aan Nienke om “gewoon” een borreltje met je te drinken. NOS? Waarom vraag je niet direct of ze bij je in bad komt zitten?

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*