De Ondernemer start nieuwe podcastserie: Aandachtstrekkers, over online trends

AANDACHTSTREKKERS is de intussen negende podcastserie van De Ondernemer (DPG Media). Michel Ariëns en Patrick Wessels gaan samen in gesprek over online trends; Michel als online marketingexpert (founder online marketingbureau .CREW) en investeerder in startups, Patrick Wessels als dé consumentenpsycholoog van ons land.

,,Juist door die combinatie van mens en kennis ontstaan in Aandachtstrekkers interessante, ook verrassende inzichten waar ondernemers mee verder kunnen”, stelt Robert van den Ham, content director van De Ondernemer. ,,Michel en Patrick kennen de online trends, kennen dus de praktijk als geen ander en benoemen die in de podcasts veelal via bestaande voorbeelden. Inzichtelijk, praktisch. Deze podcasts gaan ondernemers, maar vast en zeker ook anderen die in marketing, communicatie en media werken, op z’n minst aan het denken zetten.”

Het blijft niet bij bij deze negende podcastserie. De Ondernemer gaat de komende periode nadrukkelijk inzetten op audio. ,,Komende maand lanceren we een groot podcast-project. En we gaan weer stappen zetten met De Ondernemer Vandaag, onze dagelijkse pratende nieuwsbrief, voorgelezen door een virtuele stem. Is een succes en de text-to-speech techniek geeft ons nieuwe mogelijkheden.”

Er staan direct drie Aandachtstrekkers-afleveringen online: natuurlijk op deondernemer.nl, ook op Spotify en de bekende andere podcastkanalen. Van den Ham: ,,Meteen drie, want horizontaal programmeren en podcasts zie ik niet zo. Maar bovendien kunnen we op deze manier vanaf moment-1 goed duidelijk maken wat Aandachtstrekkers is en hoe breed Michel en Patrick inhoudelijk gaan met hun onderwerpkeuze. En ja, wie weet, binge listening…”

Via deze link zijn de eerste drie afleveringen van Aandachtstrekkers te beluisteren.

1 Comment

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*