bvA lanceert Merkleiders podcast

‘Van auto tot scootmobiel’ is de titel van de zojuist gelanceerde bvA Merkleiders podcast waarin Willem Verschuur van de Louwman Groep vertelt over het diversiteitsbeleid van het bedrijf. Deze podcast is gemaakt door de bvA Taskforce Inclusie & Diversiteit in samenwerking met audio agency Airborne en The X Culture Club.

Henriette van Swinderen, Directeur bvA: “Wij zijn heel blij dat de Taskforce I&D deze bijzondere podcast heeft gerealiseerd. Hiermee willen we vakgenoten inspiratie bieden door merkleiders te laten vertellen hoe zij vanuit hun merkvisie en bedrijfsdoelstellingen bij willen dragen aan positieve gedragsverandering en een inclusieve samenleving.”

In deze eerste pilotversie komt Willem Verschuur, Director Innovation, Digital & Data bij de Louwman Groep aan het woord. Hoe zorgt hij ervoor dat Louwman in haar dienstverlening en communicatie inclusief is? Willem gaat in op de dilemma’s die daarbij komen kijken en vertelt onder meer hoe de sponsoring van paralympische sporters door Toyota (onderdeel van Louwman), bijdraagt aan een betere dienstverlening aan mensen met een beperking.

Beluister de Podcast hier: 

https://open.spotify.com/episode/2ApVzrBOsXI2ESb6a1sYZa?si=4v85f4dpTJ2ImhQQEQma-Q&nd=1] via Spotify.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*