Welmoed Sijtsma vertrekt eind juli bij WNL

Welmoed Sijtsma neemt eind juli afscheid van WNL. Ze presenteert deze zomer nog afwisselend met Sam Hagens het programma Goedenavond Nederland, dat op 13 juli begint op NPO 1.

Frank van Leeuwen vervangt Sijtsma in de laatste weken van de zomertalkshow. Sijtsma maakte eerder bekend dat ze overstapt naar RTL, waar ze begin volgend jaar een eigen talkshow op RTL 4 gaat presenteren.

Spreekbuis.nl

WAARDEER DIT ARTIKEL!

Als je dit artikel waardeert en je waardering wilt laten blijken met een kleine bijdrage, dan kan dat. Zo help je onafhankelijke mediajournalistiek in stand houden.

Donatie Spreekbuis € -