Veronica en Bindinc werken samen aan mobile tv-guiding-propositie

Veronica en Bindinc slaan de handen ineen om samen een mobile tv-guiding-propositie aan te bieden op de advertentiemarkt.

EPG’s (Electronic Publishing Guides) zijn hot, zo weten algemeen directeur van Veronica Uitgeverij David Vink en algemeen directeur van Bindinc Barent Momma. Nooit eerder kon de consument kiezen uit zoveel series, films en documentaires en meer dan ooit is er daardoor behoefte aan een betrouwbare, functionele gids om het enorme aanbod in kaart te brengen. Gemaakt door een redactie met verstand van zaken, die natuurlijk de bekendste series en films maar ook de verborgen pareltjes tipt. De cijfers spreken wat dat betreft boekdelen: twee miljoen downloads inmiddels van de Superguide-app en ruim een miljoen wekelijkse gebruikers. “De groei is enorm en wij willen adverteerders in dit segment goed bedienen,” aldus David Vink.

Jan ter Laak, Sales Director Veronica: “Tv-guiding is voor de consument key in het vinden van de juiste content en voor de adverteerder is het key omdat het the place to be is voor de consument. Wij doen zaken met tal van VOD-partijen, filmdistributeurs, kabelaars en typische tv-adverteerders die hun mobiele campagnes in onze apps als een natuurlijke aanvulling zien van hun tv-campagnes.” Rob-Jaap Martens, uitgever van TVGids.nl, ziet in de samenwerking de voordelen van schaalgrootte. “Wij bedienen samen een zeer substantieel deel van de markt.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*