TalkRadio zendt hele Koningsdag het Wilhelmus uit

Op de nieuwe online praatzender is op Koningsdag non-stop de gesproken versie van het Wilhelmus te horen.

TalkRadio-mede initiatiefnemer Arjen van Wifferen hoopt met deze “Wilhelmus estafette” dat Nederlanders eindelijk de tekst van het Nederlands volkslied onder de knie krijgen.

Nederlanders kunnen zelf ook een stuk voordragen. Op TalkRadio.nl kan er via de ‘Open Lijn’-button de tekst worden ingesproken. Naast het Wilhelmus mogen luisteraars ook andere reacties over het volkslied, Koningsdag of het Koningshuis geven.

Na 24 uur non-stop Wilhelmus zal Arjen van Wifferen samen met co-host Niels van der Vorst op dinsdagochtend 9 uur live op de radio de reacties bespreken en verder ingaan op dit thema.

Na ruim 20 jaar afwezigheid is de radiozender TalkRadio sinds 20 april weer online via TalkRadio.nl te beluisteren.

11 Comments

  1. Slaat echt helemaal nergens op. Het is bij lange na nog geen toegevoegde waarde dat Talkradio terug is. Als je dit soort dingen gaat verzinnen en denkt dat het echt een goed idee is trek dan gelijk de stekker er maar weer uit. Wat een armoede!

    Zo moeilijk is het niet om een goede talkradio programmering te verzinnen met goede gesprekken, goede gasten, interviewers, interactie met luisteraars, nieuws en podcasts.

    • “Zo moeilijk is het niet om een goede talkradio programmering te verzinnen met goede gesprekken, goede gasten, interviewers, interactie met luisteraars, nieuws en podcasts.”

      Ah, een kenner met ervaring.

      • @DirkJan Vos Ik ben daar heel goed in ja. 24 uur lang het Wilhelmus uitzenden en er vervolgens over na praten getuigd niet van veel creativiteit of wel?

        • Ik denk dat het juist heel moeilijk is om een goede talkradio programmering te verzinnen met goede gesprekken, goede gasten, interviewers, interactie met luisteraars, nieuws en podcasts. Als het zo makkelijk was, dan was talkradio wel een succes geworden.

    • “Zo moeilijk is het niet om een goede talkradio programmering te verzinnen met goede gesprekken, goede gasten, interviewers, interactie met luisteraars, nieuws en podcasts.”

      Ah, een kenner met ervaring.

    • @Dirk Jan Vos Bedenken wat je op welk tijdstip wil uitzenden, presentatoren aantekenen, wie wil je bereiken, Nieuws, weer, actualiteit, thema’s, goede podcasts aankopen en veel interactie met de luisteraar/kijker. Je kan het ook op tv uitzenden.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*