STER zoekt specialist marketing & communicatie

Bij Ster zoeken we een allround en resultaatgerichte specialist marketing en communicatie met b-to-b-ervaring. Je ontwikkelt marketingactiviteiten die ervoor zorgen dat wij de reclameruimte op de zenders en websites van de publieke omroep zo goed mogelijk verkopen. Je schrijft marketing- en communicatieplannen, je bedenkt promotie-acties, je maakt communicatiemiddelen zoals presentaties en speciale webpagina’s en je organiseert relatie-events voor adverteerders en mediabureaus. Daarnaast ondersteun je op het gebied van interne en corporatie communicatie.

Zo kan je dag eruit zien
Maandagochtend, 9.00 uur bij Ster. Je dag begint met een kop écht goeie koffie. Je gaat – ook al is het pas februari – vanochtend voortvarend verder met je plan voor de sportzomer 2018. Ok, ‘we’ doen niet mee aan het WK voetbal dit jaar, maar hoe gaan we de reclameseconden rondom dit topevenement toch goed verkopen? En welke sporten lichten we deze zomer nog meer uit? Deze ochtend denk je ook mee met je teamgenoot over ons relatie-event in mei: de Ster Etappe, onze eigen wielerronde.

Vervolgens schakel je met collega’s van marketingresearch en sales over de kennissessie die jullie samen organiseren over de toegevoegde waarde van online video reclame. Onderzoeksinsights over hoe online video een tv- en radiocampagne kan versterken vertaal jij in een heldere boodschap en aantrekkelijke presentatie.

Na de lunch (óf na een flinke wandeling op de nabij gelegen hei) kun je er weer tegenaan. Je middag vliegt voorbij met het schrijven van een blog voor Adformatie, het uitwerken van een promotie-actie voor onze klantportal en de evaluatie van een Adwordscampagne.

Geen dag is hetzelfde en dat maakt het werken bij Ster nou precies zo leuk. Je werkt, net als iedereen hier, hard en resultaatgericht. Daarnaast is er ook tijd voor ontspanning: een potje tafelvoetbal of tafeltennis tussendoor, onze vrijdagmiddagborrel, een event op zijn tijd. En je komt in een heel leuk en professioneel team terecht.

Wie ben jij?
• Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding in de richting marketing en/of communicatie;
• Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare marketing- en/of communicatierol;
• Je kunt goed samenwerken en je hebt ervaring met projectmatig werken;
• Je bent doortastend, resultaatgericht, proactief, analytisch en enthousiast;
• Bij voorkeur heb je ervaring in online marketing en corporate communicatie;
• Je hebt interesse in media en de publieke omroep.

Wat bieden wij?
• Een interessante functie met veel afwisseling en verantwoordelijkheid;
• Aantrekkelijke primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Een kantoor met goede parkeergelegenheid en dichtbij treinstation;
• Een ongekend goede werksfeer;
• Onbeperkte leermogelijkheden binnen het werk en via onze Ster Academy;
• Eén keer per twee weken een vrije dag door onze 36-urige werkweek (32 uur is bespreekbaar).

Over de afdeling Marketing
Het team marketing & communicatie maakt deel uit van de afdeling marketing. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het aanbod van Ster. Rondom welke programmering maken we welke proposities om reclameruimte te verkopen? Wat is de juiste prijs en hoe presenteren we wat we verkopen? Welke onderzoeken leveren daarvoor relevante insights? Dat soort vragen. Voor de afdeling marketing is een belangrijke verbindende rol weggelegd tussen de operationele organisatie van de omroepen en onze afdeling sales. Ook worden pr, interne- en corporate communicatie vanuit deze afdeling georganiseerd.

Over Ster
Ster is verantwoordelijk voor de verkoop van reclame op de radio- en televisiezenders en websites van de publieke omroep. Binnen de mediabranche onderscheidt Ster zich door haar kwaliteit, professionaliteit en betrouwbaarheid. De bedrijfscultuur van Ster is open, informeel, jong, nuchter, zeer gedreven en markt- en klantgericht. De organisatie is met ruim 90 medewerkers middelgroot en kent een platte organisatiestructuur, waardoor de communicatielijnen kort en direct zijn. Binnen Ster is volop ruimte voor nieuwe ideeën en initiatieven. Sterker nog, deze betrokkenheid om de organisatie te blijven ontwikkelen wordt ook van iedereen gevraagd.

Interesse? Reageer meteen!
Heb je zin om bij ons te komen werken? Dan ontvangen we graag je motivatie en cv via onderstaande knop. Eerst nog vragen? Bel dan met Hester van Rijn (teammanager marketing & communicatie): 035-672 55 00. De sluitingsdatum voor deze vacature is woensdag 31 januari 2018.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*