ShowHeroes Group lanceert The Digital Distillery Podcast Network

De meest urgente onderwerpen en kwesties op het gebied van digitale media komen aan bod

De ShowHeroes Group heeft vandaag The Digital Distillery Podcast Network gelanceerd. De podcastserie is volgens de marktleider op het gebied van digitale videocontent, technologie en advertentieoplossingen, de eerste podcast die de belangrijkste thema’s op het gebied van digitale media op internationaal niveau gaat bespreken. De eerste twee afleveringen staan inmiddels live op alle bekende audioplatformen en gaan over het verdwijnen van third-party cookies, inhousing, programmatic en het naderende einde van reclamebureaus.

Kennis in de markt vergroten

Met de nieuwe podcast, gepresenteerd door Phil McDowell, wil ShowHeroes marketeers helpen hun kennis te vergroten op het gebied van programmatic, media-inkoop en contentcreatie. Dit willen ze bereiken door in iedere podcast internationale experts binnen verschillende digitale mediadisciplines aan het woord te laten. De keuze om een podcast te lanceren is volgens Erik Dubbeldeman, Countrymanager ShowHeroes Benelux, niet meer dan logisch.

“Marketeers krijgen meer en meer met verandering te maken”, aldus Dubbeldeman. Brand Safety, het verdwijnen van third-party cookies, en ook de uitfasering van de Open Market spelen een belangrijke rol hierin. Maar de krapte op de arbeidsmarkt, verantwoord ondernemen, hybride werken en innovatie zijn volgens Dubbeldeman ook belangrijke thema’s die in de digitale mediawereld besproken moeten worden. Dat alles leidt ertoe dat marketeers bijna dagelijks moeten anticiperen op nieuwe ontwikkelingen. “Door ervaringen en kennis uit te wisselen willen we de luisteraars helpen.”

Digital Distillery-event
Het format van de podcast is geïnspireerd door het populaire Digital Distillery-event van de ShowHeroes Group dat door heel Europa wordt georganiseerd. Op deze invitation-only conferenties komen altijd maximaal 100 zorgvuldig geselecteerde digitale-mediaprofessionals en thought leaders bijeen om de laatste ontwikkelingen in de markt te bespreken. De laatste editie was afgelopen mei in Wenen. In Amsterdam is het evenement voor de laatste keer in 2019 georganiseerd, een nieuwe datum voor de Nederlandse editie is nog niet bekend.

De podcast, met verhalen van ondernemers en tips van experts, is vanaf nu te beluisteren via Spotify, Apple Podcasts, Google, Amazon en de website van de ShowHeroes Group.

ShowHeroes Group lanceert The Digital Distillery Podcast Network

De meest urgente onderwerpen en kwesties op het gebied van digitale media komen aan bod

Amsterdam, 20 september 2022 – De ShowHeroes Group heeft vandaag The Digital Distillery Podcast Network gelanceerd. De podcastserie is volgens de marktleider op het gebied van digitale videocontent, technologie en advertentieoplossingen, de eerste podcast die de belangrijkste thema’s op het gebied van digitale media op internationaal niveau gaat bespreken. De eerste twee afleveringen staan inmiddels live op alle bekende audioplatformen en gaan over het verdwijnen van third-party cookies, inhousing, programmatic en het naderende einde van reclamebureaus.

Kennis in de markt vergroten

Met de nieuwe podcast, gepresenteerd door Phil McDowell, wil ShowHeroes marketeers helpen hun kennis te vergroten op het gebied van programmatic, media-inkoop en contentcreatie. Dit willen ze bereiken door in iedere podcast internationale experts binnen verschillende digitale mediadisciplines aan het woord te laten. De keuze om een podcast te lanceren is volgens Erik Dubbeldeman, Countrymanager ShowHeroes Benelux, niet meer dan logisch.

“Marketeers krijgen meer en meer met verandering te maken”, aldus Dubbeldeman. Brand Safety, het verdwijnen van third-party cookies, en ook de uitfasering van de Open Market spelen een belangrijke rol hierin. Maar de krapte op de arbeidsmarkt, verantwoord ondernemen, hybride werken en innovatie zijn volgens Dubbeldeman ook belangrijke thema’s die in de digitale mediawereld besproken moeten worden. Dat alles leidt ertoe dat marketeers bijna dagelijks moeten anticiperen op nieuwe ontwikkelingen. “Door ervaringen en kennis uit te wisselen willen we de luisteraars helpen.”

Digital Distillery-event
Het format van de podcast is geïnspireerd door het populaire Digital Distillery-event van de ShowHeroes Group dat door heel Europa wordt georganiseerd. Op deze invitation-only conferenties komen altijd maximaal 100 zorgvuldig geselecteerde digitale-mediaprofessionals en thought leaders bijeen om de laatste ontwikkelingen in de markt te bespreken. De laatste editie was afgelopen mei in Wenen. In Amsterdam is het evenement voor de laatste keer in 2019 georganiseerd, een nieuwe datum voor de Nederlandse editie is nog niet bekend.

De podcast, met verhalen van ondernemers en tips van experts, is vanaf nu te beluisteren via Spotify, Apple Podcasts, Google, Amazon en de website van de ShowHeroes Group.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*