Ruud de Langen (Mindshare): ‘100 jaar Televisie’ zal er zo zeker nooit komen

In een Adformatie-column geeft Ruud de Langen (CEO van mediabureau Mindshare) het tv-programma ‘65 jaar televisie’ van Bert van der Veer onder vuur.

 

De Langen:  “Van der Veer denkt echter dat die daling van lineair televisiekijken niet zo heftig is als velen vrezen. Hij stelt dat het zeven dagen per week naar YouTube-filmpjes kijken ‘rare dingen met je hersenen doet’. Misschien moet Van der Veer aan een nog dikkere bril. Maar het kan ook zijn dat Bert door een dikke veertig jaar betrokkenheid in de wereld van televisieprogramma’s zoals Moppentoppers, Webcamgirls en De Vakantieman zijn eigen hersenen in de fik heeft gezet.”

Volgens de mediabaas is er een grote verschuiving van tv-budgetten naar online gaande, waardoor het tv-format ‘100 jaar Televisie’ er zeker zo nooit zal komen. Mindshare is het grootste inkoop- en advies-organisatie van advertenties in Nederland.

De gehele column staat in Adformatie 15 (7 oktober 2016) en is tevens op Adformatie.nl te lezen

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*