Nieuws
Omroep West neemt vernieuwd pand in gebruik
Feest bij Omroep West waar het vernieuwde gebouw officieel is geopend door Wouter Kolff die als Commissaris van de Koning de rode knop durfde in te drukken. ‘Eindelijk weer eens’, zei hij, ‘want wie denkt dat Commissarissen [lees verder]
