Veronica en Bindinc werken samen aan mobile tv-guiding-propositie
Veronica en Bindinc slaan de handen ineen om samen een mobile tv-guiding-propositie aan te bieden op de advertentiemarkt.
Veronica en Bindinc slaan de handen ineen om samen een mobile tv-guiding-propositie aan te bieden op de advertentiemarkt.
Tijdens de Open Studio Dagen in Hilversum, op zaterdag 5 en zondag 6 september, zullen er verschillende korte films vertoond worden van Action Reaction Productions. In hun films komen de bezoekers Hilversumse locaties tegen.
Abonnees en geïnteresseerden van de online tv-dienst NLziet kunnen met hun vragen terecht via de populaire berichtenservice WhatsApp.
Deze week heeft het pensioenfonds voor omroepmedewerkers een herstelplan bij de Nederlandsche Bank ingediend om PNO in 2026 weer gezond te krijgen. Belangrijkste zaken in dit plan is het op orde krijgen van de dekkingsgraad. Als gevolg van het PNO-herstelplan wordt er zeker tot 2019 niet meer geïndexeerd.
Aanstaande zaterdag presenteren Mieke van der Weij en Peter de Bie de 1750ste uitzending van de Nieuwsshow bij AVROTROS op NPO Radio 1. De teller startte 34 jaar geleden in 1981 met de voorloper van de Nieuwsshow. Honderden zaterdagen en miljoenen luisteraars later is de Nieuwsshow met 1750 uitzendingen één van Neerlands langstlopende radioprogramma’s. Bovendien is de Nieuwsshow het best beluisterde radioprogramma op NPO radio
Radio is een krachtig en geliefd medium. Adverteerders zetten hier dan ook graag op in, dikwijls in combinatie met televisie. De belangrijkste vraag daarbij is uiteraard: is het opnemen van radio in de mediamix van toegevoegde waarde? En zo ja, wat is die toegevoegde waarde? Ster geeft met dit onderzoek antwoord op deze vraag.
Aanstaande zaterdag verslaat AVROTROS voor de zesde keer de wereldberoemde botenparade, het hoogtepunt van de Amsterdam Gay Pride. Vanaf de Prinsengracht verzorgt Art Rooijakkers samen met sidekick Richard Groenendijk dit jaar het commentaar op de jaarlijkse bonte botenparade. Art en Richard ontvangen onder anderen Karin Bloemen, Sharon Doorson, Boris Dittrich en André van Duin.
De Loeki-filmpjes moesten een neutrale scheiding zijn tussen de reclames. Ze mochten een glimlach teweegbrengen, maar niet te veel afleiden van de core business, de reclames. Ze moesten het Sterblok op vriendelijke wijze versterken.
De Ster bestelde ieder jaar aan producent Geesink Filmproductie, later Toonder Studio’s 300 nieuwe bumper-filmpjes, plus enkele intro- en extro-filmpjes. Dit aantal was nodig om de vele Sterblokken van voldoende variatie te voorzien.
Eens, lang geleden was Hilversum Drie nog pure onschuld. Toen had de zender geen DJ’s nodig die zich oraal lieten bevredigen onder hun desk, die Mein Kampf hypeten en die opriepen poederbrieven de wereld in te sturen. In de jaren tachtig was dat allemaal nog nergens voor nodig, want toen hadden we Het Weeshuis van de Hits.
Copyright © 2019 Spreekbuis