Top 40 komt met eigen tv-zender
De Stichting Nederlandse Top 40 start op 4 maart met Top 40 TV. Op de nieuwe muziekzender zijn 24 uur per dag clips te zien. Met de nieuwe zender brengt de Stichting Nederlandse Top 40 [lees verder]
De Stichting Nederlandse Top 40 start op 4 maart met Top 40 TV. Op de nieuwe muziekzender zijn 24 uur per dag clips te zien. Met de nieuwe zender brengt de Stichting Nederlandse Top 40 [lees verder]
De strijd om de dertigste Ster Gouden Loeki is losgebarsten met de bekendmaking van de finalisten! Deze jubileumeditie kent – naast de uitreiking van de Ster Gouden, Zilveren en Bronzen Loeki – een extra prijs: de Ster Gouden Loeki voor goede [lees verder]
Een icoon is ons ontvallen. Op 74-jarige leeftijd overleed vorige week maandag Ron Brandsteder. Een tv-persoonlijkheid met een stem die klonk als een klok, een lach die aanstekelijk was, een energie die duizelde, een innemendheid [lees verder]
Viaplay introduceert per 14 maart twee nieuwe lineaire zenders: Viaplay TV en Viaplay TV+. Daarmee komt er een einde aan de tijdelijke samenwerking waarbij Viaplay TV uitzond op het kanaal van SBS9. Vanaf 15 maart [lees verder]
Bij de talkshow Op1 van de publieke omroep bestond tijdens de coronaperiode een sterke beweging om deskundigen die kritiek leverden op het overheidsbeleid neer te zetten als ‘monsters’. Het programma nam onvoldoende afstand van de [lees verder]
Tv- en theaterproducent Joop van den Ende waarschuwt voor de invloed van Amerikaanse techbedrijven zoals Facebook, Amazon en X op de Nederlandse media. In een paginagrote advertentie in kranten roept hij de politiek op om [lees verder]
De digitale revolutie heeft industrieën wereldwijd diepgaand veranderd, waarbij de Nederlandse omroepsector een aanzienlijke transformatie heeft ondergaan. Deze evolutie van traditionele naar digitale platforms herdefinieert de manier waarop content wordt geleverd en geconsumeerd, waardoor de [lees verder]
Het KPMG-rapport over de werkcultuur bij omroep WNL blijft geheim. Dit heeft de rechter bepaald, ondanks dat er geen namen of gespreksverslagen in het rapport staan. De uitspraak bevestigt dat privacy in deze zaak zwaarder [lees verder]
De audioreclamemarkt blijft in de lift en overschrijdt in 2024 voor het eerst de 260 miljoen euro. Met een groei van 6,5% zetten adverteerders sterker in op audio dan ooit. Vandaag publiceert Audify de netto [lees verder]
Van 17 tot en met 21 februari zet NPO Campus Radio de radio van de toekomst centraal met De Ochtendshow van 2030. Tijdens deze innovatieweek testen jonge radiomakers nieuwe concepten en technologieën, gebaseerd op onderzoek [lees verder]
Copyright © 2019 Spreekbuis