The Media Exchange laat One Media Sales verkopen
Salesorganisatie voor radioreclame One Media Sales biedt nu ook programmatic buying aan op basis van gebruikers- en gedragsprofielen kunnen ze reclameruimte inkopen op digitale radio.
Salesorganisatie voor radioreclame One Media Sales biedt nu ook programmatic buying aan op basis van gebruikers- en gedragsprofielen kunnen ze reclameruimte inkopen op digitale radio.
In een Volkskrant-artikel komt naar voren dat de NPO in de komende jaren steeds meer macht naar zich toe wil trekken. Het dagblad meldt vandaag dat de NPO een soort BBC-model wil hanteren, waarin de omroeporganisaties de komende jaren steeds minder te zeggen zullen hebben.
NPO-top reageert via een uitgebreid Telegraaf-interview op de felle kritiek van omroepen.
Samenwerking om radio commercials creatiever en innovatiever te maken.
De website Broadbandtvnews meldt vandaag dat RTL Nederland op 7 september een 24/7 nieuwszender gaat starten. De zender zal naast tv ook via mobiel en pc beschikbaar komen.
Het voortbestaan van NPO Doc wordt bedreigd door plannen van de NPO. De medewerkers van NPO Doc komen daarom in actie voor het behoud van een inhoudelijk sterk documentairekanaal. Naast de video oproep van Peter van der Wielen en Chris Kijne worden er zelfs beren ingezet om de verwachte impact van het NPO beleid in kort en krachtig beeld te brengen.
RTL Z heeft overeenstemming bereikt met Veen Media over de overname van Bright, een bekend contentplatform over technologie, innovatie en lifestyle. Met deze strategische overname speelt RTL Z inhaken op de groeiende interesse in innovaties.
De lijst met Soap Opera Recasts op de Engelstalige Wikipedia is imposant lang en gaat ver terug, maar samen met Marlous Fluitsma zat Lotte van Dam (1969) in de voorhoede van Nederlandse soapies die werden vervangen door een andere persoon in dezelfde rol.
Koningsberger is momenteel voorzitter van de Vereniging van Commerciële Radio (VCR) en gaat in juni aan de slag als CEO van de 538 Groep. In het radio interview op BNR.
Tijdens de AutoRAI deze week zet Ford in op een virtuele rij ervaring via Oculus Rift brillen.
Copyright © 2019 Spreekbuis