Linthon Oostwijk gestart bij RTL
Sinds deze maand is Oostwijk gestart als Business Development Manager Demand/ Supply bij RTL.
Sinds deze maand is Oostwijk gestart als Business Development Manager Demand/ Supply bij RTL.
Deze week is het 15 jaar geleden dat Herman een einde aan zijn leven maakte, door van het dak van het Hilton Hotel af te springen. Herman Brood was naast muziek en kunst vooral een tv-persoonlijkheid, die -ondanks zijn ruige imago- niet schuwde om in diverse spel- en talkshows langs te komen of zelfs carnavalhits op te nemen. Opmerkelijk was dat TMF-presentatrice Isabel niet lang daarvoor een interview met Brood had op het dag van zijn atelier aan het Spui in Amsterdam.
Glamour, het grootste modemagazine van Nederland, heeft vandaag de allereerste interactieve tv-zender op het gebied van beauty gelanceerd. Via de app Glamour Beauty TV en de gelijknamige website kijk je dagelijks naar videoseries over alles wat met beauty te maken heeft.
Het Commissariaat is in grote lijnen positief over de nieuwe begroting van de NPO. Vooral in de financiële transparantie ziet de toezichthouder verbeteringen, door verdere toelichting op de kostensoorten en verdeling van kosten per aanboddomein. In eerdere adviezen had het Commissariaat daarop aangedrongen bij de NPO. Ook ten aanzien van de bevordering van de diversiteit is een positieve ontwikkeling te zien. Deze boodschap heeft het Commissariaat overgebracht in zijn advies aan staatssecretaris Sander Dekker (OC&W).
De afdeling Marketing en Communicatie houdt zich bezig met de positionering en merkbeleving van het instituut. Dat doen we via een breed scala aan marktonderzoek, propositieontwikkeling, offline en online communicatie, partnerschappen en gerichte salesacties.Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een: Medewerker Marketing & Communicatie (32 – 40 uur per week)
Werner Schlosser was hoofdredacteur van het vakblad Muziek en Beeld (inmiddels Entertainment Business). Tegenwoordig heeft hij zijn eigen bedrijf Werner Bros. tekst | uitleg, waarbij Schlosser kennis overdraagt over en voor de entertainmentbranche. Hij schreef artikelen voor o.m. Billboard, gaf les in het vak entertainmentmarketing aan de Hogeschool Utrecht, ontwikkelde de European Border Breakers Charts, produceert het NVPI-jaarmagazine en schrijft nieuwsbrieven voor Popauteurs.nl.
Op zijn website publiceert mediadeskundige Schlosser regelmatig zeer goede inhoudelijke stukken over de media- en entertainmentbranche. Deze week ziet hij kansen voor NPO Radio 2 bij de heroriëntatie van 3FM.
Vanaf begin deze maand versterkt Tanja Rouwens het managementteam van het Media Park in de rol van Commercieel Accountmanager. Naast het accountmanagement van een deel van de gevestigde bedrijven op het Media Park, zal Tanja zich tevens verdiepen in het aantrekken van nieuwe bewoners.
SBS-baas peter de Mönnink heeft in een NRC-interview aangegeven dat zich zorgen maakt om de steeds minder tv kijkers, maar ook de dalende reclame inkomsten. De crossediale activiteiten van SBS kunnen nog steeds niet de lagere advertentie compenseren.
Sommige momenten blijven je altijd bij. Meestal zijn dat momenten van groot belang, om welke reden dan ook. Soms zijn dat momenten die weinig om het lijf hebben, maar toch blijven hangen. In die laatste categorie heb ik er ook eentje, en derhalve neem ik u maar al te graag mee naar de studio’s van Radio Nederland Wereldomroep, aan het einde van de jaren zeventig van de vorige eeuw.
Radio Mi Amigo International zendt vanaf vandaag uit op via de 6085 kHz op de korte golf.
Copyright © 2019 Spreekbuis