Nieuw Kijkonderzoek bijna gereed

Na een periode van intensieve panelopbouw door het onderzoeksbureau Kantar zullen de nieuwe, verrijkte kijkcijfers dit najaar live gaan.

SKO meldt: ‘Na een periode van intensieve panelopbouw door het onderzoeksbureau Kantar, is SKO verheugd te kunnen melden dat het aftellen is begonnen. De nieuwe, verrijkte kijkcijfers in Nederland zullen dit najaar live gaan. Deze nieuwste mijlpaal binnen de opzet van het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (NMO) volgt op een opbouw- en testfase van 1,5 jaar die voldoet aan de hoogste kwaliteitsstandaarden.’

 

2 Comments

  1. Als werkelijk de juiste kijkcijfers worden gegeven zal dat een totaal ander beeld geven ten nadele van RTL en Talpa Want bijna iedereen hoor je klagen over die twee zenders, en hoor je vaak dat ze niet meer kijken Nu kunnen ze nog een marge aangeven dat gunstig kan uitpakken maar dat is straks misschien voorbij als ze de echte cijfers kunnen tonen

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*