Netflix-aandeel stort verder in. Reclamevariant moet tij keren

Het aandeel Netflix is op Wall Street bij de opening 30 procent gekelderd, daarmee is 42 miljard euro verdampt.

De koersdaling is het gevolg van de daling van het aantal abonnees en naar verwachting zal komende tijd het aantal abonnementen verder dalen.

Om het tij te keren willen Netflix het delen van wachtwoorden/accounts tegengaan. Ook wordt gekeken naar het invoeren van een goedkoper abonnement met reclame.

6 Comments

  1. Voor mij is Netflix nog steeds streamingdienst nr. 1 nog steeds de beste content en de beste app ervaring die er is. Videoland kan hier niet aan tippen b.v., technisch een train wreck.

    • Met het budget van Videoland t.o.v. Netflix vind ik dat Videoland een puike prestatie levert. Is ook nog eens een hee stuk goedkoper.

  2. Videoland moet er gewoon meer budget krijgen van RTL. Het is nog te weinig om het verschil te maken en met een goede app te komen. Netflix is nog steeds eindbaas in content daar kan geen andere streamingdienst tegenop. Veel diverser en voor elk wat wils.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*