Media.Monks stelt Martine Lemans en Pierre Nelwan aan als Managing Directors in Hilversum

Vandaag maakt Media.Monks bekend dat Pierre Nelwan en Martine Lemans aan het hoofd zullen staan van de wereldwijde ‘core hub’, waar creatie en technologie samenkomen voor hoogste niveau van digitale productie.

Voor Pierre Nelwan valt de benoeming samen met zijn 15-jarig jubileum als werknemer bij Media.Monks. Hij startte als stagiair (Flash) animatie in Hilversum en werkte zich op tot Global Head of Animation. Martine Lemans startte in 2016 haar carrière bij Media.Monks in Buenos Aires, waar zij begon als post en project manager en later als Operations Director een centrale rol heeft gespeeld in de groei van het bedrijf in Argentinië. De afgelopen twee jaar maakte Martine deel uit van het wereldwijde operations team, waar zij onder andere werkte met klanten zoals Mondelēz.

Martine Lemans, vertelt: “Na tien jaar in Buenos Aires is het fantastisch om terug te komen naar Nederland en samen met Pierre te bouwen aan een kantoor wat wereldwijd als spil in het web fungeert. Samen met nog 700 andere digitale experts streven we ernaar om de lat continu hoger te leggen wat betreft het digitale standaard – met een focus op cultuur en DE&I.”

Pierre Nelwan, voegt toe: “Met de kennis en ervaring die ik op heb gedaan gedurende de afgelopen 15 jaar bij Media.Monks is dit een geweldige nieuwe stap. Ik kijk er naar uit om samen met Martine aan ons kantoor in Hilversum te bouwen en gezamenlijk aan onze ambities voor digital craft, maar ook cultuur, te werken.”

Victor Knaap, mede-oprichter en CEO EMEA van Media.Monks voegt toe: “Het is fantastisch om te zien dat Pierre en Martine al zo lang bij Media.Monks werken en gedurende hun loopbaan de vaardigheden hebben ontwikkeld en nu tot Managing Directors zijn gegroeid. Vanuit Hilversum is iconisch werk gemaakt zoals Nightwalk in MarseilleGEOX 7 Days of RainKLM Claim Your Place in Space en recentelijk The Uncensored Library en Netflix DARK. Ons doel is dan ook om dat voort te zetten en te werken aan iconische campagnes en platforms met een sterke focus op digital craft. Daarnaast heb ik er alle vertrouwen in dat Martine en Pierre ook zullen zorgen dat de Hilversum Core Hub een ontzettend leuke plek is om te werken, en iedereen de magie voelt van het originele Media.Monks waar meer dan 100 Cannes Lions zijn gewonnen. En ik ben zo trots op hun persoonlijke ontwikkeling, ze laten heel goed zien dat alles haalbaar is in een carrière binnen Media.Monks!”

Hilversum is de geboortegrond van Media.Monks in 2001 en was tot 2010 het enige kantoor zijn van het bedrijf. Sindsdien is Media.Monks uitgegroeid tot een van de grootste digitale spelers wereldwijd – met inmiddels 7500 werknemers, waarvan meer dan 700 in Hilversum. Daarnaast werd het bedrijf uitgeroepen als de nummer één van de Top 250 Nederlandse groeibedrijven.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*