Dumpert en Metro in de prijzen tijdens ‘Website van het Jaar’ verkiezing

Videoplatform Dumpert won afgelopen donderdag de prijs voor ‘de meest populaire community’. Met 150 miljoen videoplays per maand, 1 miljoen app downloads, een merkbereik van 1,6 miljoen en een gigantisch social media bereik is Dumpert het grootste videoplatform van Nederlandse bodem en enorm populair onder jongeren. Naast ‘de beste community’ wist Dumpert ook in categorieën ‘beste app’ en ‘populairste app’ een tweede plaats te bemachtigen.

Ook nieuwswebsite Metronieuws viel in de prijzen in de categorie ‘nieuws’. Metro eindigde op de tweede plaats binnen de categorie ‘populairste nieuwssite’ en op de derde plaats binnen de categorie ‘beste nieuwssite’.

Boaz Shkolnik, Director of Advertising: “We zijn enorm trots op de prestatie van deze twee Mediahuismerken. De eerste prijs van Dumpert onderschrijft nogmaals de enorme populariteit van dit platform onder de jongere doelgroepen. Bovendien is het platform ontzettend geliefd bij grote adverteerders in diverse branches zoals de overheid, retail, elektronica, FMCG en ICT. Metro werkt met een relatief klein team en bemachtigt binnen een categorie met veel sterke merken een tweede en derde plek. De afgelopen jaren is er een nieuwe contentstrategie uitgerold en zijn we data-gedreven gaan werken. Mooi dat dit nu zo wordt beloond.”

2 Comments

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*